سرم آبرسان هیالورونیک اسید اینکی لیست The Inkeylist Hyaluronic Acid

  • مرطوب کننده و آبرسان قوی پوست
  • افزایش کلاژن سازی پوست
  • جوان کننده و شاداب کننده پوست
  • حاوی 2 درصد هیالورونیک اسید خالص مرطوب کننده، آبرسان، حفظ رطوبت طبیعی پوست
  • دارای ماتریکسیل 3000 تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست
  • از بین برنده چروک های سطحی پوست
  • سرم بسیار سبک
  • مناسب انواع پوست

925,000 تومان

موجود

بله، تمامی محصولاتی که در آرایشی و بهداشتی ارکید عرضه میشه، کاملا اورجینال هست و هیچگونه محصول تقلبی را در سایت ما نخواهید یافت.

معمولا بین ۸ تا ۱۰ روز کاری سفارش به دست شما میرسه.

کد رهگیری بعد از ۴۸ الی ۷۲ ساعت خدمت شما ارسال میشه. از صبر و شکیبایی شما ممنونیم.

سرم هیالورونیک اسید اینکی لیست

پوست تحت تاثیر عوامل مختلفی ممکن است آسیب ببیند؛ لازمه داشتن پوستی خوب، رسیدگی مرتب به آن است. نیاز پوست افراد با هم فرق می‌کند و هرکس باید با توجه به پوست خود، اقدامات لازم را انجام دهد؛ اما یک سری کارها برای همه پوست‌ها لازم و ضروری است و از جمله مهم‌ترین امور آبرسانی به پوست است. آبرسانی را می‌توان اولین قدم برای داشتن پوستی شاداب، به شمار آورد.

علاوه بر جنبه زیبایی، آبرسانی مانع ایجاد بسیاری از مشکلات پوستی نیز می‌شود. قطعا نوشیدن آب کافی برای آبرسانی به پوست واجب است، اما این کار به تنهایی کافی نمی‌باشد. برای آبرسانی مناسب پوست، باید از محصولات تخصصی کمک بگیریم که این محصولات پوستی صاف و جوان را به ما هدیه می‌دهند. اگرچه آبرسان‌های مختلفی از برندهای متنوع وجود دارند، همه آن‌ها عملکرد یکسانی ندارند. یکی از بهترین محصولات در این زمینه، سرم هیالورونیک اسید اینکی لیست می‌باشد.

خصوصیت‌های سرم آبرسان هیالورونیک اسید اینکی لیست

سرم هیالورونیک اسید اینکی لیست، آبرسانی فوق‌العاده قوی برای پوست انجام می‌دهد و سبب مرطوب کنندگی هرچه بهتر پوست نیز می‌شود. سرم هیالورونیک اسید، خشکی‌های پوست را به خوبی رفع می‌کند و در بهبود قرمزی‌ و التهابات پوستی نقش به‌سزایی دارد. این سرم، کلاژن سازی پوست را افزایش می‌دهد و در نهایت خطوط و چین و چروک‌های پوست را کم می‌کند. هیالورونیک اسید ظاهری شاداب و درخشان به پوست می‌بخشد. این محصول، توانایی بازسازی پوست را دارد و در نهایت باعث نرمی پوست می‌شود.

فرمولاسیون سرم هیالورونیک اسید برند اینکی لیست، به گونه‌ای است که هیچ‌گونه احساس چسبناکی و سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند و بافتی سبک دارد و زود جذب پوست می‌شود. این محصول، چربی و مواد مضری مانند پارابن، سولفات و الکل ندارد و فاقد عطر می‌باشد. سرم آبرسان اینکی لیست، ضدجوش‌ است و حساسیت ایجاد نمی‌کند و برای انواع مختلف پوست مناسب است. تمامی محصولات برند اینکی لیست بدون تست بر روی حیوانات، تولید می‌شوند. علاوه بر آن، اینکی لیست از ترکیبات وگان برای تولید محصولات‌اش استفاده می‌کند.

ترکیبات سرم هیالورونیک اسید اینکی لیست

یکی از دلایل محبوبیت محصولات برند اینکی لیست در مقایسه با برندهای مشابه، داشتن فرمولاسیون موثر و مناسب می‌باشد. اصلی‌ترین ماده موجود در سرم آبرسان اینکی لیست، هیالورونیک اسید 2% است که در این سرم، با 3 وزن مولکولی پایین، متوسط و بالا استفاده شده است. این امر، موجب نفوذ هر چه بهتر هیالورونیک اسید در لایه‌های پوست می‌شود. یکی دیگر از ماده‌های مهم در این سرم، پپتید ماتریکسل است که مزایای متعددی دارد.

یکی از دلایل استفاده از این پپتید، بالا بردن میزان کلاژن سازی پوست می‌باشد. همچنین ماتریکسل، می‌تواند به فرآیند بازسازی پوست کمک کند و درنتیجه موجب بهبود خطوط و چین و چرو‌ک‌های پوستی شود. در فرمولاسیون سرم آبرسان اینکی لیست، سدیم هیالورنات و گلیسیرین نیز وجود دارد که خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی سرم را افزایش می‌دهند.

روش مصرف سرم آبرسان هیالورونیک اسید اینکی لیست

برای استفاده از محصول آبرسان، ابتدا باید صورت خود را با شوینده مناسب بشویید و سپس با کمک تونر به طور کامل پوست خود را تمیز کنید. برای هر بار مصرف تنها مقدار یک نخود کافی است؛ این اندازه را با استفاده از انگشت‌‌های خود برداشته و به صورت آرام بر روی پوست صورت و گردن بزنید. برای جذب بهتر این سرم، می‌توانید آن را ماساژ دهید. محتویات سرم هیالورونیک اسید، نباید به هیچ عنوان با چشم و پوست اطراف‌اش تماس پیدا کند.

برای آبرسانی پوست دور چشم، باید از محصولات تخصصی دور چشم استفاده کنید. استفاده از سرم آبرسان در روتین صبح و شب مجاز است. برای عملکرد هرچه بهتر این سرم می‌توانید پس از آبرسان، مرطوب کننده بزنید. هیالورونیک اسید از آن دسته محصولاتی است که در اثرگذاری بهتر محصولات مراقبت پوستی، کمک شایانی می‌کند. بنابراین بهتر است در روتین پوستی‌تان، اولین محصول پس از شستشوی صورت، سرم آبرسان را قرار دهید.

تهیه سرم هیالورونیک اسید اینکی لیست

استفاده از آبرسان خوب و با کیفیت، قدم بزرگی در انجام هرچه بهتر روتین پوستی است؛ پس باید در انتخاب آن کوشا بود. با اینکه اینکی لیست یک برند جدید در زمینه محصولات مراقبت پوستی به حساب می‌آید، با عملکرد فوق‌العاده‌ای که داشته، توجه مصرف کنندگان سراسر جهان را به خود جلب کرده است. همچنین قیمت محصولات این برند، با توجه به کارایی خوب آن بسیار مناسب می‌باشد. استفاده از محصولات پوستی اورجینال در اولویت همه مصرف کنندگان قرار دارد.

متاسفانه نمونه‌های فیک سرم هیالورونیک اسید اینکی لیست، به فراوانی در بازار یافت می‌شود  و ممکن است فرد از آن‌ها استفاده کند. به راستی که نمونه‌های فیک، نه تنها ویژگی‌های ذکر شده را ندارند، بلکه حتی می‌توانند آسیب‌های فراوانی به پوست وارد کنند. اما جای نگرانی نیست، مجموعه ارکید با دارا بودن بهترین تیم متخصص، تنها محصولات اورجینال موجود می‌کند و هیچ نمونه فیکی ندارد. بنابراین با اطمینان خاطر می‌توانید از سایت ارکید، خرید خود را انجام دهید.

برند

THE INKEY LIST

کشور سازنده

کانادا

حجم

30 میلی لیتر

مناسب برای

آقایان, خانم ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم آبرسان هیالورونیک اسید اینکی لیست The Inkeylist Hyaluronic Acid”

سه + بیست =

خانه
برند ها
پروفایل
پشتیبانی