بالم لب حجم دهنده (لیپ پلامپر) شیگلم POUT-PERFECT SHINE LIP PLUMPER

(دیدگاه 1 کاربر)
  • رنگ بسیار جذاب و براق
  • آبرسانی عمیق و حفظ رطوبت لب ها
  • ایجاد لطافت و درمان خشکی لب ها
  • حاوی روغن نارگیل و روغن هسته انگور
  • حاوی ویتامین e و ویتامین f

370,000 تومان470,000 تومان

بله، تمامی محصولاتی که در آرایشی و بهداشتی ارکید عرضه میشه، کاملا اورجینال هست و هیچگونه محصول تقلبی را در سایت ما نخواهید یافت.

معمولا بین ۸ تا ۱۰ روز کاری سفارش به دست شما میرسه.

کد رهگیری بعد از ۴۸ الی ۷۲ ساعت خدمت شما ارسال میشه. از صبر و شکیبایی شما ممنونیم.

بالم لب شیگلم (لیپ پلامپر)

اکثر افراد خشکی لب، ترک و پوسته پوسته شدن آن را تجربه کرده‌اند که خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و علم مواد موثری برای مرطوب ماندن و تقویت لب تولید شده است. برند شیگلم نیز به عنوان یک برند فوق‌العاده بالم لب‌های خود را با مواد مغذی تولید و در بازار عرضه کرده است. بالم لب شیگلم (لیپ پلامپر) از آسیب‌های وارده بر لب محافظت کرده و با استفاده از روغن و ویتامین‌های ارزشمند لب‌های شما را براق می‌کند.

معرفی بالم لب حجم دهنده و تقویت کننده شیگلم POUT-PERFECT SHINE LIP PLUMPER

لب‌ها بر اثر دمای سرد، خشکی هوا و قرار گرفتن در معرض باد رطوبت خود را از دست می‌دهند و از آن‌جایی‌که عضوی حساس در بدن به شمار می‌آید، بایستی رسیدگی‌های لازم نسبت به آن انجام شود. برند شیگلم با در نظر گرفتن این موارد بالم لب شیگلم خود را با استفاده از روغن‌ها و سایر مواد مغذی تولید کرده است و شما می‌توانید با اعمال آن بر روی لب علاوه‌بر آبرسانی و مرطوب کردن لب، از رنگ زیبای آن نیز استفاده کنید.

همچنین بسیاری از افراد به جای رژ لب نیز این محصول فوق‌العاده را به کار می‌برند تا لب‌ها حالت طبیعی خود را حفظ کرده و رنگی زیبا به خود بگیرند.

 

ویژگی‌های بالم لب شیگلم (لیپ پلامپر)

برند شیگلم بالم لب خود را با در نظر گرفتن تمام نیازهای لب و ویژگی‌های منحصربه‌فردی تولید می‌کند که در زیر این ویژگی‌ها را به صورت کامل آورده‌ایم:

حفظ رطوبت کافی لب و آبرسانی عمیق: لب‌ها در طول روز به دلایل مختلفی خشک می‌شوند؛ برای این‌که آبرسانی عمقی صورت گیرد لازم است از این محصول استفاده شود.

درمان خشکی و ایجاد رطوبت مورد نیاز: برخی از افراد لب‌های خشکی دارند که مدام پوسته پوسته شده و رژ لب نیز به خوبی بر روی لب نمی‌نشیند، برای درمان خشکی لب برند شیگلم لیپ پلامپر خود را با قابلیت درمان تولید کرده است و لطافت کافی را فراهم می‌کند.

بالم لب شیگلم اصل

دارای روغن‌های مغذی نارگیل و هسته انگور: این روغن‌ها باعث تقویت لب شده و در نتیجه از خشکی آن جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود که رژ شما به خوبی بر روی لبتان بنشیند.

دارای ویتامین e و ویتامین f: باتوجه به اینکه ویتامین‌های e و f برای تقویت و سلامتی پوست لب بسیار موثر بوده، شیگلم بالم لب خود را با استفاده از این ویتامین‌ها تقویت کرده است.

رنگ‌های براق و جذب کننده: بسیاری از افراد به دلیل توجه به سلامتی پوست لب فقط از بالم لب استفاده می‌کنند؛ از این رو ترجیح می‌دهند که بالم لبشان رنگ‌های خاص داشته باشد تا به صورت طبیعی به لب‌ها رنگ دهد. این محصول نیز دارای 4 رنگ منحصربه‌فرد و خاص است.

لیپ پلامپر حجم دهنده لب شیگلم

خرید بالم لب حجم دهنده و تقویت کننده شیگلم (لیپ پلامپر)

برای این‌که بتوانید این محصول منحصربه‌فرد را به صورت اورجینال تهیه کنید لازم است سراغ فروشگاه‌های معتبر مانند ارکید بروید. در این فروشگاه تمامی محصولات به صورت اصل و با کیفیت بسیار بالایی عرضه می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب رنگ دلخواه خود و کلیک روی گزینه افزودن به سبد خرید که در بالای صفحه وجود دارد، بالم لب حجم دهنده شیگلم (لیپ پلامپر) را خریداری کنید و در زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید.

برند

SHEGLAM

مبدا برند

سنگاپور

کیفیت محصول

اورجینال

رنگبندی

WALK ON THE BEACH, IN BLOOM, SEPIA KISS, PINK FLAMINGO

رنگ

BERRY SEASON, FIRST CRUSH, HOT STUFF, IN BLOOM, PINK FLAMINGO, SEPIA KISS, SPRING FEVER, WALK ON THE BEACH, HOT COCOA, MAHOGANY MAGIC, MAKIN' ME BLUSH, PEACHY KEEN

1 دیدگاه برای بالم لب حجم دهنده (لیپ پلامپر) شیگلم POUT-PERFECT SHINE LIP PLUMPER

  1. زهرا

    لطفا رنگ Mahogany magic رو هم موجود کنین

    • soheil

      چشم در اولین فرصت موجود میشه

دیدگاه خود را بنویسید

14 + چهارده =

خانه
برند ها
پروفایل
پشتیبانی