رژ لب مات با دوام شیگلم مدل DYNAMAATE BOOM LONG LASTING

  • دوام بسیار بالا
  • جلوه مات و بافت مخملی
  • دارای رنگ بندی متنوع و جذاب
  • حفظ رطوبت لب ها
  • جلوگیری از خشکی لب ها
  • دارای رنگدانه های بسیار بالا
شناسه محصول: 6971053495980 دسته: , , ,

549,000 تومان

بله، تمامی محصولاتی که در آرایشی و بهداشتی ارکید عرضه میشه، کاملا اورجینال هست و هیچگونه محصول تقلبی را در سایت ما نخواهید یافت.

معمولا بین ۸ تا ۱۰ روز کاری سفارش به دست شما میرسه.

کد رهگیری بعد از ۴۸ الی ۷۲ ساعت خدمت شما ارسال میشه. از صبر و شکیبایی شما ممنونیم.

شناسه محصول: 6971053495980 دسته: , , ,

رژ لب مات با دوام شیگلم مدل DYNAMAATE BOOM LONG LASTING 

چه بخواهید آرایشی غلیظ داشته باشید و چه بخواهید حالت طبیعی چهره خود را حفظ کنید لازم است از رژ لب استفاده کنید! بهترین رژ لب‌ها علاوه‌بر رنگدهی، لب‌ها را نرم و صاف کرده و رطوبت کافی را به لب‌ها می‌رسانند. برند شیگلم در تولید رژ لب خود نیز ایده‌ فوق‌العاده‌ای را به کار برده و محصولی سرشار از ویتامین و رنگدهی بی‌نظیر تولید کرده است. رژ لب مات با دوام شیگلم مدل DYNAMAATE BOOM LONG LASTING با پوششی مات و سبک لب‌های شما را مخملی کرده و رنگی غنی با پوششی کامل ارائه می‌دهد.

رژ لب مات شیگلم با دوام و ماندگاری عالی

معرفی رژ لب مات با دوام شیگلم مدل DYNAMAATE BOOM

همان‌طور که از نام محصول مشخص است با خرید این کالا، رژ لبی با پوششی مات و یکدست خواهید داشت که ویتامین E مورد نیاز پوست لب را فراهم کرده و همراه با عصاره آلوئه‌ورا از پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می‌کند. شما با استفاده از این محصول آبرسانی کاملی انجام داده و تغذیه‌رسانی عمیقی خواهید داشت.

همچنین می‌توانید از بین 7 رنگ متنوع این محصول متناسب با رنگ پوست و متد آرایشی خود، رنگ دلخواهتان را انتخاب نمایید. فرمول سبک و مخملی رژلب شیگلم  آن را انتخابی ایده‌آل برای طرفداران آرایشی نچرال و طبیعی کرده است.

ویژگی‌های رژ لب مات با دوام برند شیگلم

این محصول فوق‌العاده دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد و فوق‌العاده‌ای می‌باشد که در زیر آن‌ها را آورده‌ایم:

حاوی ویتامین E: ویتامین موجود در این محصول باعث تقویت پوست لب می‌شود.

دارای عصاره آلوئه‌ورا: این برند با بهره‌گیری از این مواد لب‌های شما را تقویت کرده و از پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می‌کند.

بدون تست حیوانی: اگر طرفدار حیوانات هستید این محصول به صوت ایده‌آل برای شما ساخته شده است؛ زیرا در طول ساخت آن به هیچ حیوانی آسیبی نمی‌رسد.

ماندگاری بالا: اگر به دنبال رژلبی برای مهمانی‌های شب هستید و یا شغل شما به صورتی است که بایستی در طول روز رژلب داشته باشید، با خرید رژ لب مات با دوام شیگلم مدل DYNAMAATE BOOM LONG LASTING دیگر نیازی به تجدید آرایش خود نخواهید داشت.

رنگ‌دهی بالا: شما با یکبار اعمال این محصول بر روی لب‌های خود جلوه‌ای زیبا با رنگدهی غنی را مشاهده خواهید کرد.

جلوه مات: این رژ لب انتخابی ایده‌آل برای افرادی است که در هر زمان آرایشی شیک بر روی صورت خود دارند.

دارای رنگ‌های متنوع: این محصول را می‌توانید در رنگ‌های GOTCHA, RULE BREAKER, PLOT TWIST, IT TAKES GUTS, IM RISKY, HIGH KEY, DARE TO BE تهیه کنید.

رژ لب مات با دوام شیگلم مدل Dynamatte boom long-lasting matte lipstick

خرید رژ لب مات با دوام شیگلم مدل DYNAMAATE BOOM LONG LASTING  

اگر به دنبال فروشگاهی معتبر جهت خرید لوازم آرایشی اصل هستید، فرشگاه ارکید انتخابی مناسب برای شما خواهد بود؛ چرا که در این فروشگاه تمامی محصولات با ضمانت اصل کالا ارائه می‌شوند.

برای خرید رژلب مات برند فوق‌العاده شیگلم لازم است در بالای صفحه رنگ مورد نیاز خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که تست رنگ محصول در بین عکس‌ها وجود دارد و شما می‌توانید بر اساس رنگ پوست خود انتخابی دقیق‌تر داشته باشید. پس از انتخاب رنگ بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کرده و محصول خود را در مدت زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید.

برند

SHEGLAM

مبدا برند

سنگاپور

کیفیت محصول

اورجینال

حجم

2.7 گرم

رنگ

DARE TO BE, GOTCHA, HIGH KEY, I'M RISKY, IT TAKES GUTS, PLOT TWIST, RULE BREAKER, PERIODT, RENT FREE, STRONGER THAN EVER

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رژ لب مات با دوام شیگلم مدل DYNAMAATE BOOM LONG LASTING”

نه + شانزده =

خانه
برند ها
پروفایل
پشتیبانی