سرم ضد چروک رتینول اینکی لیست THE INKEY LIST Retinol Serum

  • جوانساز و ضد پیری پوست
  • حاوی 1 درصد رتینول پایدار 
  • افزایش کلاژن سازی و بازسازی کننده پوست
  • بهبود دهنده خطوط ریز و چین و چروک ها و لک های تیره پوست
  • رطوبت رسانی و تسکین دهنده پوست جهت کاهش احتمال بروز حساسیت 
  • مناسب برای انواع پوست

1,129,000 تومان

موجود

بله، تمامی محصولاتی که در آرایشی و بهداشتی ارکید عرضه میشه، کاملا اورجینال هست و هیچگونه محصول تقلبی را در سایت ما نخواهید یافت.

معمولا بین ۸ تا ۱۰ روز کاری سفارش به دست شما میرسه.

کد رهگیری بعد از ۴۸ الی ۷۲ ساعت خدمت شما ارسال میشه. از صبر و شکیبایی شما ممنونیم.

سرم ضد چروک رتینول اینکی لیست

هرچه سن بالاتر می‌رود، سرعت بازسازی پوست کم‌تر شده و در نهایت این امر منجر به تولید برخی ناهمواری‌ها در بافت و رنگ پوست می‌شود. این تغییرات، برای هیچکس خوشایند نیست و همه در تلاش‌اند تا جوان‌تر به نظر برسند. از جمله اقداماتی که برای جوان ماندن پوست می‌توان انجام داد، استفاده از سرم ضد چروک رتینول می‌باشد.

سرم رتینول یکی از بهترین محصولات ضد پیری است و با ترکیباتی که دارد، سلول‌های بدن را دوباره به فعالیت وادار می‌کند. این سرم می‌تواند باعث ایجاد سطحی نرم و صاف بر روی پوست شما شود و شادابی و جوانی را به پوست شما هدیه دهد. سرم ضد چروک رتینول اینکی لیست به وسیله افراد متخصص و مجرب ساخته شده‌است؛ بنابراین می‌توان گفت در حوزه عملکردی خود بسیار موفق و خارق‌العاده می‌باشد.

ویژگی‌های سرم ضد چروک رتینول اینکی لیست

سرم رتینول ضد پیری پوست و جوان‌ساز است و با عملکردی که دارد، کلاژن سازی پوست را بیش‌تر می‌کند و در نتیجه باعث بازسازی پوست می‌شود. این سرم می‌تواند چین و چروک‌های کوچک پوست را بهبود ببخشد و لک‌های تیره پوست را نیز کم‌تر کند.

سرم ضد چروک، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند و پوست را از نظر بروز حساسیت تسکین می‌دهد. علاوه بر موارد ذکر شده، سرم رتینول می‌تواند در روشن و درخشان کنندگی پوست، نقش به‌سزایی داشته باشد و نمایی صاف و یک‌دست به پوست ببخشد.

سرم ضد چروک رتینول اینکی لیست Cruelty-Free است، یعنی تست حیوانی ندارد. این سرم، فاقد سولفات و پارابن می‌باشد. سرم رتینول این برند، مناسب انواع تایپ پوستی اعم از خشک، نرمال، مختلط و چرب است. یکی از دلایل محبوبیت سرم ضد چروک اینکی لیست، استفاده نکردن از ترکیبات مضر برای سلامتی انسان و محیط زیست در تولید آن می‌باشد. مواد مضری مثل فرمالدهید، اکسی بنزون، اکتینوکسات، هیدروکینون، تریکلوزان، فتالات و میکروبیدهای پلاستیکی نامحلول در ترکیبات این محصول وجود ندارند.

ترکیبات سرم ضد چروک و جوانساز رتینول اینکی لیست

رتینول یکی از مشتقات ویتامین A است که محرکی برای کلاژن سازی پوست می‌باشد و در نهایت جوان‌سازی پوست را ممکن می‌سازد. به همین دلیل، سازندگان سرم ضد چروک اینکی لیست هنگام تولید این محصول از ۱٪ رتینول پایدار به منظور خاصیت جوان‌سازی و ضد چروکی استفاده کردند. از دیگر ترکیبات این محصول می‌توان به ۰.۵٪ رتینوئید گراناکتیو اشاره کرد.

اگرچه رتینوئید گراناکتیو همانند رتینول خواص جوان‌سازی و ضد پیری دارد، رتینوئید از رتینول مقداری قوی‌تر است. برای کاهش احتمال تحریکات پوستی، در ترکیبات سرم ضد چروک اینکی لیست اسکوالن وجود دارد که پوست را آ‌برسانی می‌کند و موجب تسکین پوست می‌شود. علاوه بر تسکین پوست اسکوالن دارای مزایای دیگری نیز است. از جمله مزایای استفاده از اسکوالن در سرم اینکی لیست می‌توان به ایجاد پوستی درخشان‌ و شفاف‌تر اشاره کرد.

روش مصرف سرم ضد چروک رتینول اینکی لیست

بهترین زمان مصرف سرم رتینول، سن بالای 30 سال می‌باشد. در ابتدای مصرف، توصیه به استفاده یک الی دو مرتبه در هفته می‌شود؛ بعد از آن به مرور می‌توان دفعات مصرف را بیش‌تر کرد. در هر بار مصرف تنها کافی است مقدار یک نخود را برداشته و برای تمام صورت به جز ناحیه دور چشم و گردن استفاده کنید.

بهترین شیوه مصرف سرم رتینول، استفاده همزمان با هیالورونیک اسید و مرطوب کننده می‌باشد؛ به این صورت که ابتدا هیالورونیک اسید را به تمام پوست زده و پس از آن رتینول و در نهایت کار را با یک مرطوب کننده مناسب پوست‌تان به اتمام برسانید.

از طرف دیگر در صورت داشتن پوست بسیار حساس، برای کاهش احتمال حساسیت متخصصان خبره اینکی لیست پیشنهاد به مصرف نیاسینامید قبل از رتینول می‌کنند. احتمال دارد سرم رتینول به علت محرک پوست برای کلاژن سازی، در روزهای اول استفاده منجر به مقداری قرمزی و التهاب پوست شود که به مرور پوست به آن عادت می‌کند و این مسئله حل می‌شود. نکته حائز اهمیت که نمی‌توان از آن غافل شد، استفاده از ضدآفتاب مناسب در طی دوره مصرف رتینول می‌باشد.

 تهیه و خرید سرم ضد چروک رتینول اینکی لیست

همه افراد به دنبال محصولات پوستی می‌گردند که آن‌ها را جوان‌تر نشان دهد و نمای پوست‌شان را بهبود ببخشد. برند اینکی لیست به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد توانسته در مدت زمان کوتاهی محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد کسب کند. یکی از محصولات برتر این برند، سرم ضد چروک رتینول می‌باشد.

سرم ضد چروک رتینول اینکی لیست همان محصولی است که می‌تواند خواسته‌های شما را به خوبی برآورده سازد. برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی باید از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید؛ زیرا محصول فیک نه تنها باعث جوان‌ شدن پوست شما نمی‌شود، بلکه با اثرات مخربی که دارد می‌تواند آسیب‌های زیادی به پوست شما وارد کند. بهترین و مطمئن‌ترین مرجع محصولات اورجینال و باکیفیت، سایت ارکید می‌باشد. تنها با یک بار خرید محصولات اینکی لیست از مجموعه ارکید، مشتری دائمی این برند خواهید شد.

برند

THE INKEY LIST

کشور سازنده

آمریکا

کیفیت محصول

اورجینال

حجم

30 میلی لیتر

درمان کننده

تیرگی پوست ، چین وچروک

نوع پوست

مناسب برای انواع پوست

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم ضد چروک رتینول اینکی لیست THE INKEY LIST Retinol Serum”

پانزده + 2 =

خانه
برند ها
پروفایل
پشتیبانی