سرم نیاسینامید اینکی لیست کنترل کننده چربی The Inkey List Niaciniamide Serum

•    حاوی نیاسینامید 10% و هیالورونیک اسید 1%
•    کنترل چربی پوست و کوچک کننده منافذ باز
•    آبرسانی و تامین رطوبت مورد نیاز پوست
•    درمان و پیشگیری از بروز جوش و آکنه
•    روشن کننده پوست و بهبود لک های پوستی
•    نرم کننده و یکدست کننده پوست
•    کاهش التهاب و قرمزی پوست
•    بدون ایجاد حس چسبناکی روی پوست
•    فاقد ترکیبات عطری

 

894,000 تومان

موجود

بله، تمامی محصولاتی که در آرایشی و بهداشتی ارکید عرضه میشه، کاملا اورجینال هست و هیچگونه محصول تقلبی را در سایت ما نخواهید یافت.

معمولا بین ۸ تا ۱۰ روز کاری سفارش به دست شما میرسه.

کد رهگیری بعد از ۴۸ الی ۷۲ ساعت خدمت شما ارسال میشه. از صبر و شکیبایی شما ممنونیم.

سرم نیاسینامید اینکی لیست

افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند، دائما با چالش‌های پوست‌ خود درگیرند و به دنبال راه‌های بهبود وضعیت پوست‌شان می‌گردند. یکی از راه‌حل‌های خوب برای این افراد نیاسینامید است؛ نیاسینامید با خواصی که دارد سبوم و چربی پوست را کنترل می‌کند و ظاهری مات به پوست می‌بخشد. علاوه بر آن، نیاسینامید می‌تواند مانع ایجاد جوش شود و ظاهر قرمز پوست را نیز بهتر کند.

انواع مختلفی از سرم نیاسینامید وجود دارد ولی همه آن‌ها عملکرد درستی ندارند؛ یکی از بهترین سرم‌های موجود سرم نیاسینامید اینکی لیست می‌باشد. علاوه بر ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که خود برند اینکی لیست دارد، سرم نیاسینامید این برند به دلیل وجود 10% نیاسینامید که مناسب‌ترین غلظت برای کنترل سبوم می‌باشد، به یکی از محبوب‌ترین سرم‌های دنیا تبدیل شده‌ است. این محصول با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خود، ظاهری یک‌دست و صاف برای پوست ایجاد می‌کند.

خصوصیت‌های سرم نیاسینامید اینکی لیست

ویژگی اصلی نیاسینامید، کنترل چربی پوست است که موجب مات شدن پوست می‌شود و در نهایت منجر به بهبود ظاهر منافذ نیز می‌گردد. نیاسینامید، لک‌ها و نقاط تیره پوست را روشن می‌کند؛ بنابراین در کم کردن جای جوش و آکنه نقش دارد. سرم نیاسینامید به دلیل ترکیبات خوبی که دارد به نگه داشتن رطوبت درون پوست کمک می‌کند و این امر موجب پرتر شدن پوست می‌شود و به پوست ظاهری لطیف هدیه می‌دهد.

همچنین این محصول، بر چین و چروک‌های پوست تاثیر می‌گذارد و لایه محافظتی آن را تقویت می‌کند. سرم نیاسینامید اینکی لیست ، خاصیت تسکین دهنده و ضد حساسیت نیز دارد؛ در نتیجه می‌تواند به کم شدن التهابات، حساسیت و قرمزی پوست کمک به‌سزایی کند. این محصول، فاقد هرگونه ترکیبات حساسیت‌زا، عطر و الکل می‌باشد و از این جهت کاملا مناسب پوست‌های حساس است. به دلیل وجود ترکیبات آبرسانی، مناسب پوست‌های خشک نیز می‌باشد. مصرف این سرم نیاسینامید، احساس چسبندگی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند. سرم نیاسینامید، مناسب بانوان و آقایان است. این محصول بر روی حیوانات تست نشده ‌است؛ یعنیCruelty-Free  می‌باشد.

ترکیبات سرم نیاسینامید اینکی لیست

  • نیاسینامید: دارای 10% نیاسینامید است که چربی اضافه پوست را کنترل می‌نماید.
  • ترکیبات آبرسانی: ترکیبی که این سرم را از نمونه‌های مشابه سایر برندها متمایز می‎‌کند، وجود 1% هیالورونیک اسید در ترکیبات‌اش می‌باشد. هیالورونیک اسید موجود در آن، خواص ضد التهابی به محصول می‌بخشد و همچنین در کنترل چربی نقش دارد. علاوه بر آن، هیالورونیک اسید موجب هیدراته شدن پوست می‌شود و پوست را نرم می‌سازد. از دیگر ترکیبات آبرسان استفاده شده در این محصول، می‌توان به پروپاندیول و گلیسیرین اشاره کرد.
  • اسکوالان: در فرمولاسیون سرم نیاسینامید این برند، ماده اسکوالان وجود دارد که شامل خواص متعددی است؛ در این قسمت با مهم‌ترین آن‌ها آشنا می‌شویم. یکی از دلایل استفاده از اسکوالان توانایی مقابله با رادیکال‌های آزادی است که پوست را تخریب می‌کنند. اسکوالان، آنتی اکسیدان به حساب می‌آید و مانع پیری پوست می‌شود. همچنین اسکوالان با پشتیبانی از لایه محافظتی پوست علائم قرمزی و اگزما را کاهش می‌دهد.
  • سایر ترکیبات موثر: روغن دانه سویا، از دیگر ترکیبات به کار رفته در فرمولاسیون این محصول است؛ روغن گیاهی و بدون بو می‌باشد که توانایی نرم کردن پوست را دارد و سرشار از آنتی اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب ضروری است. آلانتوئین از جمله ترکیبات پرکاربرد برای تسکین دادن پوست به شمار می‌رود. سدیم فسفات نیز برای تنظیم PH سرم، در ترکیبات آن وجود دارد. فنوکسی اتانول ماده‌ای نگه دارنده در محصولات مراقبتی به شمار می‌رود که اکثرا در کالاهای فاقد پارابن استفاده می‌شود.

شیوه استفاده از سرم نیاسینامید اینکی لیست     

پیش از استفاده از این محصول، باید ابتدا پوست را تمیز کنید تا باقی‌مانده آرایش و همچنین آلودگی بر روی آن نماند؛ سپس پوست را خشک نمایید. اندازه کمی از سرم نیاسینامید را بر روی انگشت ریخته و به صورت ضربه‌ای بر روی پوست استفاده کنید؛ برای جذب بیشتر می‌توانید این کار را با ماساژ انجام دهید. همچنین برای عملکرد بهتر این محصول می‌توانید آن را در روتین پوستی صبح و شب خود مصرف کنید. فراموش نکنید که پس از استفاده در روتین صبح حتما باید ضدآفتاب مناسب بزنید. همچنین در روتین شب بهتر است پس از نیاسینامید از یک مرطوب کننده استفاده نمایید.

خرید سرم نیاسینامید اینکی لیست

هرکس تنها با یک بار تجربه محصولات برند اینکی لیست خواهان همیشگی این برند می‌شود؛ همان‌طور که مستحضر هستید یکی از بهترین محصولات آن سرم نیاسینامید می‌باشد. با توجه به مزایایی که سرم نیاسینامید اینکی لیست دارد، توانسته توجه افراد زیادی را در سراسر دنیا به خود جلب کند. قطع به یقین تمامی موارد ذکر شده مربوط به نمونه اصل و اورجینال این محصول است و نمونه فیک سرم نیاسینامید نه تنها مزایایی ندارد، بلکه برای پوست مضر نیز می‌باشد. برای تجربه خریدی درست، باید از سایت‌های مطمئن استفاده کرد. بدون شک بهترین سایت تهیه سرم نیاسینامید اینکی لیست، سایت ارکید می‌باشد که اصالت کالا را تضمین می‌کند و کالایی با کیفیت را برای شما عزیزان عرضه می‌نماید.

برند

THE INKEY LIST

کشور سازنده

کانادا

کیفیت محصول

اورجینال

حجم

30 میلی لیتر

مناسب برای

آقایان, خانم ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم نیاسینامید اینکی لیست کنترل کننده چربی The Inkey List Niaciniamide Serum”

شانزده + شش =

خانه
برند ها
پروفایل
پشتیبانی