سرم ضد لک ویتامین C اینکی لیست THE INKEY LIST Vitamin C Serum

  • از پوست در برابر اثرات مخرب رادیکال های آزاد به خوبی محافظت می کند.
  • کاهش دهنده تیرگی و ناهماهنگی رنگ پوست.
  • کمک به ساخت کلاژن و سلولهای جدید پوست.
  • شفاف کردن پوست های تیره و کدر.
  • کاهش دهنده علائم پیری پوست.
  • بهبود کننده و جوان کننده پوست.
  • از بین برنده جای جوش و اکنه و لک
  • قابل استفاده قبل از آرایش.
  • روشن و درخشان کننده.
  • حاوی آنتی اکسیدان.
  • مناسب انواع پوست.
  • بدون تست حیوانی.

1,073,000 تومان

موجود

بله، تمامی محصولاتی که در آرایشی و بهداشتی ارکید عرضه میشه، کاملا اورجینال هست و هیچگونه محصول تقلبی را در سایت ما نخواهید یافت.

معمولا بین ۸ تا ۱۰ روز کاری سفارش به دست شما میرسه.

کد رهگیری بعد از ۴۸ الی ۷۲ ساعت خدمت شما ارسال میشه. از صبر و شکیبایی شما ممنونیم.

سرم ویتامین سی اینکی لیست

ویتامین c در گروه ویتامین‌های محلول در آب قرار می‌گیرد و دارای مزایای بسیار زیادی برای پوست انسان است. بدن ما توانایی تولید ویتامین c را ندارد، بنابراین برای استفاده از فواید بی‌شمار آن باید از روش‌های دیگری کمک بگیریم. یکی از بهترین روش‌های بهره‌مند شدن از امتیازات ویتامین c برای پوست استفاده از سرم‌های ویتامین سی موجود در بازار است. در میان انبوه برندهای موجود، برند اینکی لیست با داشتن تیم متخصص و قوی می‌تواند بهترین گزینه باشد. بی‌شک یکی از بهترین محصولات برای داشتن پوستی روشن و جوان، سرم ویتامین سی اینکی لیست است.

ویژگی‌های سرم ویتامین سی اینکی لیست

با استفاده از سرم ویتامین سی اینکی لیست، دیگر نگران جای آکنه‌های خود نباشید؛ زیرا این سرم قادر است جای جوش و لک‌های پوستی را به خوبی از بین ببرد و پوستی صاف را به شما هدیه ‌دهد. محصول ویتامین سی این برند، به درخشانی پوست کمک شایانی می‌کند و موجب شفافیت آن می‌شود؛ همچنین ناهماهنگی‌های رنگ پوست و تیرگی‌ها را بهبود می‌بخشد.

ویتامین سی، خاصیت ضد چروکی و جوان‌سازی دارد و باعث بالا بردن سرعت بازسازی و ترمیم پوست می‌شود. این محصول، یک آنتی اکسیدان قوی برای مواجهه با رادیکال‌های آزاد به حساب می‌آید و موجبات کم شدن علائم پیری پوست را فراهم می‌آورد. همچنین ویتامین سی، می‌تواند به خوبی از پوست در مقابل آلودگی‌های محیطی مراقبت کند.

این محصول، بدون عطر و گلوتون می‌باشد. یکی از ویژگی‌های بسیار مثبت ویتامین سی برند اینکی لیست، Cruelty-Free بودن آن است و در نتیجه به حیوانات آسیبی وارد نمی‌کند. برای آخرین ویژگی می‌توان به گیاهی و وگان بودن این سرم اشاره کرد.

ترکیبات سرم ویتامین سی اینکی لیست

سرم ویتامین سی برند اینکی لیست دارای ترکیبات متعددی می‌باشد که هرکدام از آن‎ها خواص منحصر به فردی دارند. از ترکیبات موثر این سرم، می‌توان اسکوربیل گلوکوزید که یکی از مشتقات پایدار اسکوربیک اسید است را نام برد. اسکوربیل گلوکوزید، دارای همه فواید ویتامین سی می‌باشد و به خوبی می‌تواند نیازهای پوست را درمان کند.

از دیگر ترکیبات این محصول، فاکتورهای رشد اپیدرمال است که متشکل از چند پروتئین می‌باشند. فاکتورهای رشد به ساخت کلاژن و الاستین کمک می‌کنند و همچنین در ترمیم سلول‌های آسیب دیده نقش به‌سزایی دارند؛ علاوه بر این موارد، پوست شادابی را به شما هدیه می‌دهند. این ماده به مقدار کمی در سرم موجود است و برای بهره‌مندی از مزایای آن، بهتر است چند ماه از سرم ویتامین سی استفاده شود.

البته در فرمولاسیون این محصول، مواد دیگری هم مانند دایمتیکون، پلی سیلیکون-11، پگ-10 وجود دارد. چنانچه به اطلاعات بیشتری درباره ترکیبات این سرم، نیاز دارید؛ می‌توانید با کارشناسان مجموعه ارکید در تماس باشید.

روش مصرف سرم ویتامین سی اینکی لیست

قبل از مصرف سرم ویتامین سی حتما صورت خود را از هرگونه آلودگی و مواد آرایشی پاک کنید. پس از آن بهتر است از یک سرم هیالورونیک اسید جهت هیدراته کردن پوست استفاده شود. برای استعمال در ناحیه صورت و گردن مقدار یک نخود از سرم ویتامین سی،کافی می‌باشد؛ با کمی ماساژ بر روی پوست می‌توان شاهد اثر بخشی بهتر این محصول بود.

در آخر با یک مرطوب کننده مناسب پوست‌تان کار را به اتمام برسانید. بهتر است این سرم در روتین پوستی صبح مصرف شود. نکته‌ای که نمی‌توان از آن غافل شد، استفاده از ضدآفتاب در طول دوره مصرف است. از استفاده همزمان ویتامین سی با یک سری از محصولات اجتناب کنید؛ این محصولات شامل آلفا هیدروکسی اسیدها، بتا هیدروکسی اسیدها، نیاسینامید، تونر PHA و رتینول می‌باشند. اگر مایل به استفاده از این محصولات در یک دوره هستید، باید به صورت چرخشی مصرف کنید؛ یعنی یکی از محصولات در روتین صبح قرار گیرد و باقی در روتین شب انجام شود.

سرم ویتامین سی اینکی لیست مناسب چه افرادی است؟

سرم ویتامین سی، قابل استفاده برای افراد بالای 15 سال می‌باشد. در واقع تمامی کسانی که پوست صاف و شفاف‌ می‌خواهند و از ظاهر پوستی خود راضی نیستند، قادر به استفاده از این محصول می‌باشند. انواع تایپ پوستی مختلف مانند نرمال، مختلط و چرب می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

 خرید ویتامین سی اینکی لیست

همان‌طور که پیش‌تر ملاحضه کردید، ویتامین سی دارای خواص فوق‌العاده‌ای می‌باشد و می‌تواند پوستی تازه و شفاف را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان بیاورد. ویتامین سی، از آن دسته محصولاتی است که نوجوانان و جوانان هم برای داشتن پوستی صاف و عاری از هرگونه لک، از آن استفاده می‌کنند. برند اینکی لیست در زمان کوتاهی توانسته ادعاهایش را در زمینه پوستی ثابت کند و از این رو طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد.

نمونه‌های فیک این محصول همانند سایر محصولات پوستی در ایران، به فراوانی موجود است و می‌تواند وضعیت پوست شما را بدتر کند. بنابراین در هنگام خرید ویتامین سی اینکی لیست باید دقت کافی را به عمل آورید تا محصول درستی را خریداری کنید. مجموعه ارکید، بهترین مرکز برای خرید محصولات با ضمانت اصالت کالا است و شما عزیزان با خیالی راحت می‌توانید از این سایت خرید کنید.

برند

THE INKEY LIST

کیفیت محصول

اورجینال

حجم

30 میلی لیتر

کشور سازنده

آمریکا

بهترین زمان استفاده

صبح

نوع پوست

مناسب برای انواع پوست

درمان کننده

جای جوش و اکنه ، خطوط ریز چین و چروک ، از بین برنده لک های پوستی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم ضد لک ویتامین C اینکی لیست THE INKEY LIST Vitamin C Serum”

17 + بیست =

خانه
برند ها
پروفایل
پشتیبانی