سرم سفت کننده و ضد چروک پپتید ریووکس REVOX PEPTIDES SERUME

  • ضد چین و چروک
  • تقویت خاصیت ارتجاعی پوست
  • کلاژن ساز
  • کاهش قابل توجه خطوط صورت
  • وگن

هشدار: استفاده همزمان پپتید ها با ویتامبن سی باعث خنثی شدن تاثیرات ویتامین سی میشود.

 

658,000 تومان

بله، تمامی محصولاتی که در آرایشی و بهداشتی ارکید عرضه میشه، کاملا اورجینال هست و هیچگونه محصول تقلبی را در سایت ما نخواهید یافت.

معمولا بین ۸ تا ۱۰ روز کاری سفارش به دست شما میرسه.

کد رهگیری بعد از ۴۸ الی ۷۲ ساعت خدمت شما ارسال میشه. از صبر و شکیبایی شما ممنونیم.

طبق گفته کمپانی سازنده، این سرم حاوی انواع پپتید است که می توانند با نشانه های پیری پوست مبارزه کنند. هر پپتیدی می تواند تاثیر متفاوتی روی پوست بگذارد ولی این پپتیدها در مجموع خواهند توانست تا باعث پرتر شدن، سفتی و لطافت پوست شوند و از ایجاد چین و چروک روی آن جلوگیری کنند.

 

 پپتیدها اجزای تشکیل دهنده آمینواسیدها هستند و آمینواسیدها نیز اجزای تشکیل دهنده پروتئین ها محسوب می شوند. کلاژن نیز یکی از انواع پروتئین محسوب می شود و همانطور که می دانید، کلاژن نقش بسیار مهمی در جوانسازی و پرتر ساختن پوستمان دارد.
وقتی سنمان افزایش می یابد و یا وقتی پوستمان در بلند مدت در مجاورت نور آفتاب و یا آلودگیهای محیطی قرار می گیرد، ساختار کلاژن پوست تضعیف می شود که این اثر باعث کمبود کلاژن و در نهایت ایجاد چین و چروک روی پوست می شود.
کاری که پپتیدها انجام می دهند، کمک به تقویت تولید پروتئین پوست (کلاژن سازی) و در نتیجه جوانسازی و پرتر شدن ظاهر پوستمان است. همچنین پپتیدها می توانند با بازسازی سلولهای صدمه دیده، باعث تقویت لایه محافظتی پوست شوند.
نکته مهم اینکه پپتیدها به زمان زیادی برای اثرگذاری نیاز خواهند داشت و برای گرفتن نتیجه رضایت بخش، باید از این سرم به مدت چند ماه استفاده کنید و نباید انتظار معجزه از آن در کوتاه مدت را داشته باشید!

برند

REVOX

کشور سازنده

انگلیس

کیفیت محصول

اورجینال

حجم

30 میلی لیتر

مناسب برای

آقایان, خانم ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم سفت کننده و ضد چروک پپتید ریووکس REVOX PEPTIDES SERUME”

20 + هجده =

خانه
برند ها
پروفایل
پشتیبانی