رژگونه استیکی شیگلم GLOWIN’ UP SKIN STICK BLUSH

  • بافت نرم و سبک
  • پیگمنت بالا
  • ماندگاری عالی
  • قابل استفاده به عنوان رژ گونه،کانتور
  • حفظ کننده رطوب پوست
  • بدون ایجاد حساسیت
  • دارای رنگبندی های جذاب

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

بله، تمامی محصولاتی که در آرایشی و بهداشتی ارکید عرضه میشه، کاملا اورجینال هست و هیچگونه محصول تقلبی را در سایت ما نخواهید یافت.

معمولا بین ۸ تا ۱۰ روز کاری سفارش به دست شما میرسه.

کد رهگیری بعد از ۴۸ الی ۷۲ ساعت خدمت شما ارسال میشه. از صبر و شکیبایی شما ممنونیم.

رژگونه استیکی شیگلم

برای آن دسته از خانم‌هایی که تمایل دارند تا زیباتر و جوان‌تر به نظر برسند، رژگونه های مختلف از جمله رژگونه استیکی شیگلم به عنوان یکی از مهم‌ترین لوازم آریشی محسوب می‌شود. این وسیله‌ آرایشی محبوب می‌تواند گونه‌ها را برجسته‌تر و همینطور چهره را سرزنده‌تر نشان دهد.

استفاده از رژگونه بایستی در آخرین مرحله میکاپ انجام شود. با در اختیار داشتن رژگونه مناسب می‌توانید ضمن رنگی نشان دادن چهره، گونه‌های خود را برجسته‌تر کنید. نکته مهمی که خیلی افراد از آن غافل هستند، انتخاب و خرید یک رژگونه مناسب است. شیگلم یکی از برترین برندها در زمینه تولید رژگونه بوده که با استفاده از متریال درجه یک توانسته رضایت مشتریان خود را کسب نماید.

برای خرید و اطلاع از قیمت رژگونه برند شیگلم مدل استیکی که یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این برند به شمار می‌رود، از طریق وب‌سایت ارکید اقدام کنید و این رژگونه را با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

ویژگی های رژگونه استیکی شیگلم

این محصول دارای یک سر رژگونه و یک سر براش لطیف و مرغوب بوده که با بافت نرم و سبکی که دارد، هیچ احساس چسبندگی و سنگینی به پوست صورت نمی‌دهد. طراحی رژگونه استیکی شیگلم به صورتی است که استفاده از آن برای افراد مبتدی راحت باشد. همچنین این محصول دارای بافت لطیف و نرمی است که امکان استفاده از آن با انگشت را نیز به وجود می‌آورد.

اگر دارای پوست حساسی هستید، رژگونه استیکی شیگلم فاقد هرگونه مواد حساسیت‌زا بوده و گزینه ایده‌آلی برای شما به شمار می‌رود. ترکیبات ساختار این محصول به حفظ رطوبت پوست کمک کرده و مانع خشک شدن آن می‌شود. افزون بر تمامی این‌ها، محصول مذکور بدون تست حیوانی ارائه می‌شود و به همین دلیل نیز محبوبیت زیادی در میان افراد دوستدار حیوانات دارد.

این محصول از رنگ‌های متنوعی هم برخوردار است. رنگ های رژگونه شیگلم در ارکید با رنگ‌های صورتی، کرم و گلبهی موجود بوده و رژگونه استیکی شیگلم GLOWIN’ UP SKIN STICK BLUSH یکی از محبوب‌ترین محصولات در مجموعه ارکید است.

 

رنگبندی رژ گونه استیکی شیگلم

رژگونه چیست؟

رژگونه به یک ماده آرایشی گفته می‌شود که می‌تواند به گونه‌ها رنگ داده و حالتی برجسته برای آن‌ها ایجاد نماید. این محصول زمانی که بر روی گونه‌ها مالیده می‌شود، می‌تواند شادابی و رطوبت بیشتری را بر روی ناحیه مورد نظر به وجود آورد. سال‌های زیادی است که این محصول را از خرد کردن گل‌های رنگارنگ و مخلوط نمودن آن‌ها با انواع روغن درست می‌کنند.

رژگونه علاوه بر رنگ‌آمیزی پوست، فرآیند کانتورینگ را نیز تقویت کرده و موجب تغییر اندازه خطوط صورت می‌شود. کانتور استیکی شیگلم اورجینال یک محصول عالی برای زاویه‌دار کردن صورت بوده که از ماندگاری بالایی برخوردار می‌باشد.

زاویه سازی با رژگونه استیکی شیگلم

نحوه استفاده از رژگونه استیکی شیگلم

رژگونه را باید به صورتی بزنید تا استخوان گونه برجسته‌تر به نظر برسد. برای این کار می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. پس از انجام مراحل زیرسازی و استفاده از کرم پودر نوبت به استفاده از رژگونه می‌رسد.
  2. براش خود را به رژگونه آغشته کرده و بر روی برجستگی‌های گونه‌تان بزنید.
  3. براش را به سمت بالا و به طرف گوش خود حرکت دهید.
  4. برای پیدا کردن قسمت دقیق ناحیه گونه خود می‌توانید کمی لبخند بزنید تا گونه شما برجسته‌تر شده و استفاده از رژگونه راحت‌تر صورت گیرد.

خرید رژگونه استیکی برند شیگلم اصل

رژگونه یکی از مهم‌ترین لوازم آرایشی است که برای برجسته‌تر نشان دادن گونه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این میان رژ گونه استیکی شیگلم از بهترین و محبوب‌ترین محصولات موجود در مجموعه ارکید بوده که توانسته رضایت افراد زیادی را کسب نماید.

این محصول با برخورداری از بافتی نرم و ماندگاری بالا، می‌تواند پوست صورت شما را شاداب‌تر و جذاب‌تر نشان دهد. شما می‌توانید رژگونه استیکی شیگلم را از فروشگاه اینترنتی ارکید با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

برند

SHEGLAM

مبدا برند

سنگاپور

کیفیت محصول

اورجینال

حجم

6.5 گرم

مناسب برای

خانم ها

رنگ

DREAMER, MIDNIGHT HOUR, NEXT DIMENSION, WILD LOVE

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رژگونه استیکی شیگلم GLOWIN’ UP SKIN STICK BLUSH”

یازده − دو =

خانه
برند ها
پروفایل
پشتیبانی