رژگونه مایع شیگلم مدل SHEGLAM COLOR BLOOM LIQUID BLUSH

مشخصات رژگونه مایع شیگلم اورجینال:

  • بافت بسیار سبک
  • دارای اسفنج مخصوص
  • غیرجوش زا
  • ماندگاری بالا
  • پیگمنت و رنگدهی غنی
  • حاوی ویتامین c
  • با قابلیت فید شدن راحت

389,000 تومان420,000 تومان

بله، تمامی محصولاتی که در آرایشی و بهداشتی ارکید عرضه میشه، کاملا اورجینال هست و هیچگونه محصول تقلبی را در سایت ما نخواهید یافت.

معمولا بین ۸ تا ۱۰ روز کاری سفارش به دست شما میرسه.

کد رهگیری بعد از ۴۸ الی ۷۲ ساعت خدمت شما ارسال میشه. از صبر و شکیبایی شما ممنونیم.

رژگونه مایع شیگلم COLOR BLOOM LIQUID BLUSH

در دنیای امروز داشتن گونه‌های برجسته یکی از مواردی است که خیلی از بانوان برای زیباتر به نظر رسیدن به دنبال آن هستند. تفاوت رنگ‌ها در آرایش باعث می‌شود تا چهره از جذابیت بیشتری برخوردار شود. گونه برجسته به عنوان یکی از آیتم‌های مهم زیبایی در چهره محسوب شده و به همین دلیل استفاده از رژگونه در بین بانوان رایج می‌باشد. این محصول رنگدانه‌هایی به صورت مایع یا پودر دارد که بر روی گونه‌ها زده می‌شود.

رژگونه شیگلم مدل COLOR BLOOM LIQUID BLUSH MATTE

رژگونه می‌تواند صورت را از حالت رنگ پریدگی درآورده و به آن جلوه‌ای زیباتر و زنده‌تر دهد. این لوازم آرایشی ضمن تغییر رنگ پوست، موجب پوشاندن لک‌ها و ناهمواری‌های صورت نیز می‌گردد. برای داشتن گونه‌هایی برجسته و جذاب بایستی از یک رژگونه مناسب و باکیفیت استفاده نمایید. در این مطلب قصد داریم به معرفی رژگونه مایع شیگلم که محصولی بادوام است، بپردازیم.

رژگونه sheglam چیست؟

خیلی از خانم‌ها تمایل دارند تا جوان‌تر و زیبا‌تر دیده شوند. رژگونه یکی از مهم‌ترین لوازم آرایشی محسوب شده که می‌تواند گونه‌ها را سرزنده‌تر و برجسته‌تر نشان دهد. رژگونه به عنوان آخرین مرحله از یک آرایش کامل به شمار رفته و حتی امکان زاویه‌دار کردن صورت را نیز فراهم می‌کند.

رژگونه مایع شی گلم یک محصول فوق‌العاده برای افرادی محسوب می‌شود که قصد دارند، آرایش طبیعی داشته باشند. این رژگونه فرمولی بر پایه آب داشته و از ظاهری مرطوب و خیس برخوردار است. به علاوه این محصول با داشتن بافتی سبک می‌تواند بر روی پوست صورت بسیار طبیعی جلوه کند.

رژگونه شی گلم به عنوان یک رژگونه مایع لوکس شناخته می‌شود که از رنگ‌های متنوع و زیبایی برخوردار است. اگر می‌خواهید آرایشی طبیعی و شیک داشته باشید، خرید رژگونه شیگلم پیشنهاد ما به شماست.

ویژگی های رژگونه مایع شیگلم

رژگونه sheglam از ویژگی‌های مختلفی برخوردار است که آن را به یکی از بهترین رژگونه‌های مایع تبدیل کرده است. این محصول دارای بافتی بسیار سبک و کرمی بوده که قابلیت پخش آسان بر روی پوست صورت را دارد. این رژگونه از خاصیت ضد لک بهره برده و از ماندگاری طولانی‌مدت برخوردار می‌باشد.

رژگونه شی گلم با ایجاد جلوه‌ای حجیم و زیبا بر روی گونه، زیبایی بیشتری برای صورت به ارمغان می‌آورد. این محصول حاوی ویتامین سی بوده و می‌تواند مواد مغذی را به پوست صورت شما برساند. خوشبختانه رژگونه مذکور مناسب انواع پوست با هر تناژ رنگی بوده و دارای سه رنگ طبیعی و کاربردی می‌باشد.

از رژگونه مایع شیگلم می‌توانید به عنوان سایه چشم و تینت لب استفاده کنید. این محصول با نوک اسفنجی که دارد، امکان استفاده راحت را مقدور ساخته است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رژگونه شی گلم، وگان بودن آن است. از آنجایی که این محصول بدون تست حیوانی به مشتریان ارائه می‌شود، گزینه‌ای عالی برای دوستداران حیوانات و طبیعت به شمار می‌آید. بنابراین شما با خرید رژگونه شیگلم می‌توانید از محصولاتی که حامی حیوانات هستند نیز حمایت نمایید.

تناژ رنگی رژگونه شیگلم

نحوه استفاده از رژگونه مایع شیگلم

با توجه به رنگ ‌بندی رژگونه مایع شیگلم شما می‌توانید رنگ مورد نظر خود را از این محصول انتخاب کرده و از آن استفاده نمایید. همانطور که می‌دانید، رژ گونه مایع شیگلم به عنوان یکی از پرطرفدارترین انواع رژگونه‌ها محسوب می‌شود. اما نکته حائز اهمیت، طریقه استفاده از این محصول است. در ادامه قصد داریم به نحوه صحیح استفاده از رژگونه مایع شی گلم بپردازیم.

در حال حاضر از لوازمی مانند کرم‌ پودر، پنکیک، کانتور و غیره به عنوان زیرساز آرایش استفاده می‌کنند تا تمامی لکه‌ها و جوش‌ها را بپوشانند. قطعا استفاده از رژگونه بر روی پوستی که جوش و لک دارد، اقدام موثری محسوب نمی‌شود. بنابراین شما می‌توانید با استفاده از لوازم نام برده شده، معایب صورت خود را پوشانده و بعد از رژگونه مایع استفاده نمایید.

ابتدا با یک مرطوب‌کننده پوست خود را رطوبت‌رسانی کنید و بعد با استفاده از کرم پودر، پنکیک و کانتور پوست صورت خود را یکدست نمایید. همچنین استفاده از کانسیلر نیز می‌تواند در کنار لوازم دیگر مشکلات اطراف چشم را کاهش دهد. بدین ترتیب رژگونه اثربخشی بهتری بر روی پوست شما خواهد داشت.

برای استفاده از رژگونه مایع شیگلم نیازی به پد یا براش ندارید، می‌توانید از انگشت خود به جای پد استفاده کنید. در این صورت انگشتان شما به ذوب شدن رژگونه کمک کرده و سبب می‌شوند تا این محصول به خوبی بر روی پوست صورت بنشیند و ظاهری طبیعی داشته باشد.

توصیه می‌شود که رژگونه مایع را به صورت مستقیم بر روی پوست نزنید؛ زیرا برای پخش کردن آن به شکل یکدست دچار مشکل خواهید شد. برای این کار می‌توانید مقداری از رژگونه را به پشت دست خود زده و آن را پخش نمایید، سپس با انگشت خود بر روی رژگونه پشت دست‌تان زده و آن را برای گونه‌ها استفاده نمایید. در ادامه با حرکات دست، آن را بر روی پوست پخش کرده و به آرامی ضربه بزنید.

لازم به ذکر است که طرز زدن رژگونه با توجه به انواع مختلف فرم صورت متفاوت است. با کمی تمرین می‌توانید نحوه زدن رژگونه مناسب نوع صورت خود را پیدا کنید.

آشنایی با محصولات شیگلم

شیگلم یک برند لوازم آرایشی محسوب می‌شود که فعالیت خود را از سال 2019 در سنگاپور آغاز کرد. محصولات این برند شامل خطوط آرایشی، ابزارهای حرفه‌ای، خط چشم، هایلایترها، رژ لب، رژگونه‌ها، محصولات حمام، محصولات مراقبت از پوست، برنزرها، براش‌ها و غیره می‌باشد.

محصولات برند شیگلم sheglam مرغوب بوده و با مواد اولیه‌ای که 100% فاقد تست حیوانی است، ساخته می‌شود. بنابراین اگر شما هم دوستدار حیوانات هستید، می‌توانید با خرید محصولات شیگلم حمایت خود را از این موجودات دوست داشتنی نشان دهید.

از آنجایی که برند شیگلم از مواد خام درجه یک برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند، به عنوان یک برند لوکس شناخته می‌شود. این برند توانسته لوازم خود را با قیمت مناسبی در اختیار خریداران قرار دهد؛ درنتیجه محبوبیت زیادی برای خود کسب کرده است.

خرید رژگونه شیگلم

رژگونه شیگلم یکی از بهترین محصولات آرایشی موجود در فروشگاه ارکید محسوب شده که با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌شود. برای خرید و اطلاع از قیمت رژگونه شیگلم می‌توانید بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کالای خود را دریافت نمایید. در صورت نیاز به مشاوره و همینطور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 09335456825 در تماس باشید.

 

برند

SHEGLAM

کیفیت محصول

اصلی

مناسب برای

زنانه

مبدا برند

سنگاپور

رنگ

DEVOTED, HUSH HUSH, LOVE CAKE, ON POINT, PETAL TALK, RISKY BUSINESS, ROSE RITUAL, SWIPE RIGHT, NIGHT DRIVE

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رژگونه مایع شیگلم مدل SHEGLAM COLOR BLOOM LIQUID BLUSH”

6 − 6 =

خانه
برند ها
پروفایل
پشتیبانی