شامپو سر و بدن سولفات 4% اوردینری THE ORDINARY

  •  قابل استفاده روزانه
  • فاقد پارابن
  • فاقد گلوتن
  • وگان
دسته:

925,000 تومان

بله، تمامی محصولاتی که در آرایشی و بهداشتی ارکید عرضه میشه، کاملا اورجینال هست و هیچگونه محصول تقلبی را در سایت ما نخواهید یافت.

معمولا بین ۸ تا ۱۰ روز کاری سفارش به دست شما میرسه.

کد رهگیری بعد از ۴۸ الی ۷۲ ساعت خدمت شما ارسال میشه. از صبر و شکیبایی شما ممنونیم.

دسته:

این شامپو از برند اوردینری، محصولی قوی و موثر در پاکسازی اما ملایم در برخورد با پوست و مو است. غلظت سولفات در شامپو سر و بدن اوردینری 4% است که به شامپو توانایی پاک کنندگی مناسب می‌دهد و در عین حال باعث تحریک احتمالی پوست نشده و نگرانی‌های شامپو با غلظت بالای سولفات را ندارد. آزمایش‌ها نشان می‌دهند که پاک‌کننده The Ordinary غیر تحریک‌کننده و ضد حساسیت برای پوست است.

شامپو سر و بدن سولفات 4% اوردینری ، برای انواع مو مناسب بوده و به دلیل درصد سولفات بسیار کمی که دارد، تغییری در رنگ موها ایجاد نمی‌کند. همچنین باعث خشکی مو یا تحریک پوست سر نمی‌شود. این محصول مینیمالیستی، مناسب استفاده روزانه است و به دلیل ترکیباتی که دارد، با ملایمت پوست و مو را پاکسازی می‌کند. شامپو سر و بدن ORDINARY بافتی ژلی و سبک داشته و با عملکرد فوق‌العاده‌ای که دارد، باورهای غلط در مورد سولفات را به چالش می‌کشد. این شامپو وگان و فاقد پارابن، فرمالدهید، عوامل آزاد کننده فرمالدهید، فتالات، روغن معدنی و دیگر انواع مواد مضر و آسیب‌رسان است.

برند

The Ordinary

کشور سازنده

کانادا

کیفیت محصول

اورجینال

حجم

240 میلی لیتر

مناسب برای

آقایان, خانم ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو سر و بدن سولفات 4% اوردینری THE ORDINARY”

نوزده − دو =

خانه
برند ها
پروفایل
پشتیبانی