میسلار واتر بایودرما اصل Sensibio | مناسب پوست نرمال تا خشک

  • -التیام بخش
  • تسکین سوزش و کاهش قرمزی پوست
  • پاک کننده ملایم و سریع آرایش حتی آرایش های ضدآب
  • مناسب پوست حساس و تحریک پذیر (صورت، چشم، بزرگسالان)
  • پاک کننده آرایش صورت و دور چشم
  • التیام بخش و پاک کننده پوست حساس
  • ایجاد طراوت و شادابی پوست
  • بدون نیاز به شستشو
  • فاقد عطر – الکل – پارابن
  • غیر آلرژی زا

555,000 تومان841,000 تومان

بله، تمامی محصولاتی که در آرایشی و بهداشتی ارکید عرضه میشه، کاملا اورجینال هست و هیچگونه محصول تقلبی را در سایت ما نخواهید یافت.

معمولا بین ۸ تا ۱۰ روز کاری سفارش به دست شما میرسه.

کد رهگیری بعد از ۴۸ الی ۷۲ ساعت خدمت شما ارسال میشه. از صبر و شکیبایی شما ممنونیم.

خرید میسلار واتر بایودرما اصل

به نوعی از پاک‌کننده صورت که برای ده‌ها سال به عنوان یکی از رازهای زیبایی در اروپا شناخته شده است، میسلار واتر می‌گویند. این محصول به شستشو نیازی نداشته و ضرری هم به پوست نمی‌رساند. از طرفی میسلار واترها از یک فناوری ویژه و متفاوت در مقایسه با سایر پاک‌کننده‌ها برخوردار هستند که منجر به ایجاد تمیزی و نرمی پوست می‌شود. در صورتی که قصد اضافه کردن یک پاک‌کننده جدید را به روتین پوستی خود دارید، بایستی با این محصول و همینطور نحوه مصرف آن آشنا شوید. امروزه شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید این پاک‌کننده می‌نمایند. یکی از بهترین شرکت‌هایی که اقدام به تولید این محصول کرده است، بایودرما نام دارد. در این مطلب قصد داریم به معرفی ویژگی های میسلار واتر بایودرما اصل پرداخته و شما را با این محصول آشنا کنیم. برای خرید و اطلاع از قیمت میسلار واتر اورجینال می‌توانید از طریق وب‌سایت ارکید اقدام نمایید.

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر در دسته پاک‌کننده‌های صورت قرار گرفته است که می‌تواند با از بین بردن ناخالصی‌های پوست صورت و سموم آن، منجر به شادابی و لطافت پوست شود. این محصول از ذرات روغنی تشکیل شده است که با جذب آلودگی‌ها و کثیفی‌ها می‌تواند آن‌ها را از سطح پوست پاک نماید. این پاک‌کننده از ترکیب کاملی برای از بین بردن انواع محصولات آرایشی از قبیل کرم پودر تا ریمل برخوردار می‌باشد.

میسلار واترها جزو محصولاتی هستند که در کمد لوازم آرایشی افراد مشهور وجود دارند. این محصولات ظاهری مشابه آب داشته و از فرمولاسیون منحصر به فردی برخوردار هستند که می‌توانند در زمانی کوتاه تمامی آرایش صورت را در یک مرحله پاک کنند.

در کشور فرانسه سال‌های زیادی است که از این پاک‌کننده برای تمیز کردن پوست استفاده می‌کنند؛ این در حالی است که استفاده از میسلار واتر در چند سال اخیر در ایران رواج پیدا کرده و محبوبیت زیادی بین بانوان دارد.

از مهم‌ترین وظایف پاک‌کننده‌های صورت، تمیز کردن پوست از آلودگی‌های محیطی می‌باشد. میسلار واترها ضمن تمیز کردن پوست از آلودگی‌ها، منجر به پاک کردن چربی‌های اضافی نیز می‌شوند. این محصولات برخلاف سایر پاک‌کننده‌ها هیچ عوارض جانبی نداشته و فواید زیادی برای پوست دارند.

ویژگی های میسلار واتر بایودرما اصل

با وجود تمام مزایا و فوایدی که میسلار واترها دارند، انتخاب این محصول از یک برند معتبر حائز اهمیت است. در این میان، میسلار واتر بایودرما از برترین و باکیفیت‌ترین انواع میسلار واتر محسوب شده و گزینه ایده‌آلی برای قرارگیری در روتین پوستی شما محسوب می‌شود. پس از استفاده از این محصول از پوستی نرم و لطیف برخوردار خواهید شد و هیچ اثری از خشکی و کشیدگی بر روی پوست خود مشاهده نخواهید کرد. از ویژگی های میسلار واتر بایودرما اصل می‌توان به بازسازی پوست، رفع آلودگی و کثیفی‌های روی پوست، بازسازی منافذ باز پوست، شادابی و نرمی پوست و … اشاره کرد.

میسلار واتر بایودرما از ذرات پاک‌کننده‌ منحصر به فردی تشکیل شده است که ظاهری شبیه به آب داشته و پس از استفاده نیازی به شستشو ندارد. میسلار واتر پوست خشک و نرمال التیام بخش بوده و می‌تواند موجب تسکین سوزش و کاهش قرمزی پوست شود. شما با در اختیار داشتن این محصول می‌توانید آرایش‌های ملایم و همینطور آرایش‌های ضد آب را پاک کنید. از میسلار واتر پوست خشک و نرمال می‌توان به راحتی برای پوست‌های حساس و تحریک‌پذیر بهره برد. محصول مذکور برای پاک کردن آرایش دور چشم هم استفاده شده و با ایجاد رطوبت می‌تواند طراوت و شادابی را برای شما به ارمغان بیاورد.

روش استفاده محلول پاک کننده آرایش بایودرما

برای استفاده از این محصول بایستی مقدار مناسبی از محلول را روی پنبه ریخته و به آرامی بر روی پوست صورت خود بمالید. همچنین میسلار واتر بایودرما برای پاک کردن دور چشم هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پوست چشم یکی از حساس‌ترین نواحی صورت محسوب شده و برای تمیز کردن آن می‌بایست از پاک‌کننده مناسب چشم استفاده نمود. بدین ترتیب میسلار واتر بایودرما گزینه مناسبی برای تمیز کردن اطراف چشم به شمار می‌رود. برای پاک کردن چشم از آرایش، ابتدا پد را آغشته به محلول کرده و به مدت چند ثانیه بر روی پلک خود قرار دهید و بعد با یک حرکت ملایم، اقدام به پاک کردن مواد آرایشی نمایید.

برای تمیز کردن صورت خود می‌توانید مقداری از میسلار واتر بایودرما را توسط پنبه یا پد به صورت خود مالیده و از فشار آوردن به پوست‌تان پرهیز کنید. لازم به ذکر است که استفاده از این محصول نیازی به آبکشی ندارد.

میسلار واتر به دلیل خاصیت چربی دوستی که دارد، تمام اثرات چربی مواد آرایشی را از روی پوست شما پاکسازی کرده و منجر به تمیزی کامل پوست می‌شود.

تفاوت میسلار واتر و تونر

یکی از برجسته‌ترین تفاوت میسلار واتر با تونر، در زمان مصرف این دو محصول است. این دو پاک‌کننده، مکمل‌های خوبی برای تمیز کردن و همینطور تنظیم PH پوست صورت محسوب می‌شوند. بدین ترتیب برای پاکسازی پوست خود می‌بایست در ابتدا از میسلار واتر استفاده کرده و بعد به سراغ تونر بروید تا پاکسازی عمیق‌تری روی پوست شما صورت گیرد. به عبارت دیگر می‌توان گفت که استفاده از میسلار واتر، PH پوست شما را تغییر داده و تونر با برخورداری از خاصیت تنظیم‌کنندگی PH پوست، پس از میسلار واتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با توجه به نکات گفته شده در ارتباط با ویژگی‌های میسلار واتر و تونر، شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که کدام یک از این دو محصول برای پاکسازی پوست بهتر است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هر دو محصول به عنوان مکمل جهت پاک کردن صورت از آلودگی‌ها و لوازم آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بنابراین استفاده از هر دو آن‌ها توصیه می‌شود.

خرید میسلار واتر بایودرما اصل

میسلار واتر یکی از پاک‌کننده‌های کاربردی و مفید برای تمیز کردن پوست صورت از کثیفی‌ها  و مواد آرایشی بوده که منجر به نرمی و لطافت آن نیز می‌شود. این محصول می‌تواند ضمن خاصیت پاک‌کنندگی بر جنبه‌های دیگر زیبایی نیز تاثیر بگذارد. در این مطلب به معرفی یکی از برترین پاک‌کننده‌ها، یعنی میسلار واتر بایودرما پرداختیم. در صورتی که می‌خواهید از مزایای این محصول بهره‌مند گردید، بایستی نسبت به خرید میسلار واتر بایودرما اصل از فروشگاه اینترنتی ارکید اقدام نمایید.

برند

BIODERMA

کشور سازنده

فرانسه

کیفیت محصول

اورجینال

حجم

250میلی لیتر, 500 میلی لیتر

مناسب برای

آقایان, خانم ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میسلار واتر بایودرما اصل Sensibio | مناسب پوست نرمال تا خشک”

نه + 4 =

خانه
برند ها
پروفایل
پشتیبانی