کرم سوسپانسیون ویتامین سی اوردینری روشن کننده و ضد لک the ordinary vitamin c cream

  • بهترین زمان استفاده: تا ۶ ماه پس از باز شدن درب محصول
  • ضد لک و آنتی اکسیدان
  • ضد چروک و کاهنده خط و خطوط
  • یکنواخت کننده رنگ پوست
  • حاوی ۲۳ درصد ویتامین سی خالص
  • مناسب انواع پوست ها
  • فاقد پارابن، سولفات، الکل، سلیکون و گلوتن
  • وگان و بدون انجام تست روی حیوانات
  • فاقد عطر

881,000 تومان

بله، تمامی محصولاتی که در آرایشی و بهداشتی ارکید عرضه میشه، کاملا اورجینال هست و هیچگونه محصول تقلبی را در سایت ما نخواهید یافت.

معمولا بین ۸ تا ۱۰ روز کاری سفارش به دست شما میرسه.

کد رهگیری بعد از ۴۸ الی ۷۲ ساعت خدمت شما ارسال میشه. از صبر و شکیبایی شما ممنونیم.

مشخصات ویتامین سی اوردینری اصل در ارکید

در دنیای امروز زیبایی و جذابیت اهمیت زیادی داشته و خیلی از افراد به دنبال راه‌هایی برای بهبود وضع ظاهری خود هستند. از طرفی یکی از مهم‌ترین قسمت‌های ظاهر انسان که تاثیر زیادی در جذابیت افراد می‌گذارد، پوست است. مراقبت و نگهداری از پوست یکی از دغدغه‌های خانم‌ها محسوب می‌شود. در حال حاضر محصولات بسیاری برای روشن کردن صورت، کاهش روند پیری و همینطور از بین بردن لک وجود دارد.

وقتی که شروع به استفاده از کرم‌های روشن‌ کننده و کرم ضد لک می‌کنید، در مدت کوتاهی متوجه تغییر در پوست خود خواهید شد. البته در زمان خرید این محصول بایستی به موارد مختلفی توجه کنید. یکی از مهم‌ترین عوامل، توجه به برند تولیدکننده این محصول است. در این بخش قصد داریم یکی از بهترین کرم‌های روشن کننده و ضد لک، یعنی کرم ویتامین سی اوردینری اصل را به شما معرفی نماییم.

مزایای کرم ویتامین سی اوردینری

استفاده از ویتامین سی به شکل موضعی اثربخشی بیشتری در مقایسه با روش‌های خوراکی دارد. دریافت این روش بر روی پوست می‌تواند نتایج را سریع‌تر نشان دهد. این ویتامین نقش موثری را در تحریک کلاژن‌سازی پوست برعهده دارد که همین مورد می‌تواند از آسیب‌دیدگی و فرسودگی بافت‌های پوست جلوگیری نماید.

کرم ویتامین سی اوردینری اورجینال به علت برخورداری از خاصیت آنتی‌اکسیدانی مانند یک سد دفاعی عمل کرده و به ترمیم و بازسازی پوست کمک می‌کند. این کرم از پوست در برابر عواملی همانند رادیکا‌ل‌های آزاد محیط، اشعه ماورا بنفش، افزایش سن و استرس و سیگار محافظت می‌نماید.

ویتامین سی ordinary عوارض ناشی از تابش نور آفتاب را کاهش داده و مانع از قرمزی و التهابات پوست صورت می‌شود. این محصول می‌تواند پوست صورت را یکدست کرده و باعث افزایش شفافیت و درخشندگی آن گردد.

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که خیلی از افراد درگیر آن می‌شوند، ایجاد خطوط ریز در پوست صورت می‌باشد؛ استفاده از ویتامین سی ordinary رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و مانع خشکی و دهیدراته شدن آن می‌گردد.

کرم روشن کننده اوردینری باعث تحریک رشته‌های کلاژن‌ساز شده و برای پوست خاصیت کشسانی ایجاد می‌کند. این حالت منجر به سفتی و استحکام پوست شده و باعث می‌شود تا پوست در برابر آسیب‌های ناشی از اشعه فرابنفش مقاوم گردد.

کرم ضد لک و روشن کننده اوردینری یکی از محصولات مراقبت پوستی است که نقش مهمی را در کاهش التهابات و قرمزی پوست ایفا می‌کند. افزایش رنگدانه‌ها و تجمع آن‌ها در پوست باعث ایجاد لکه‌های پوستی می‌شود. استفاده از این کرم می‌تواند این لکه‌ها را کم‌ رنگ‌تر کرده و منجر به درخشندگی آن شود.

نکات استفاده از ویتامین سی ordinary

با وجود اینکه ویتامین سی می‌تواند از طریق مصرف خوراکی‌هایی که حاوی این ویتامین هستند، تامین گردد؛ اما برای رسیدن به نتیجه‌ای سریع‌تر و مشهودتر می‌بایست از محصولات موضعی این ویتامین استفاده کرد. توصیه ما به شما استفاده از کرم ویتامین سی اوردینری اورجینال می‌باشد.

برای استفاده از این محصول و کسب نتایج بهتر، توصیه می‌شود که این کرم‌ها را پس از پاکسازی پوست صورت استفاده کنید تا به میزان حداکثری در سطح پوست نفوذ نمایند. بعد از استفاده از این کرم نیز بایستی از مرطوب‌کننده استفاده نمایید.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که اثر استفاده از کرم ضد لک و روشن کننده اوردینری را بیشتر می‌کند، استفاده منظم از این محصول است. بنابراین باید توجه داشته باشید که یک روتین برای استفاده از کرم مذکور برای خود در نظر بگیرید.

ویژگی های کرم روشن کننده اوردینری اورجینال

کرم سوسپانسیون ویتامین سی 23% و هیالورنیک اسید ۲% اثربخشی قوی و بافت روانی دارد. هیالورنیک اسید از خاصیت مرطوب‌کنندگی و آبرسانی برخوردار بوده و به حفظ رطوبت پوست کمک زیادی می‌کند. این ماده می‌تواند ظاهر پوست را شفاف‌تر و درخشان‌تر کرده و شادابی را به آن باز گرداند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی های این کرم، از بین بردن خطوط ریز صورت و چین چروک است و با فرمولاسیون ویژه‌ای که دارد، می‌تواند تمام تیرگی‌ها و لک‌های پوستی را از بین ببرد. اما برای برخورداری از مزایای این کرم توصیه می‌شود که آن را تا 6 ماه پس از باز شدن درب محصول استفاده نمایید.

خیلی از افرادی که دارای پوست‌های چرب هستند، تصور می‌کنند که کرم ویتامین سی برای پوست‌شان مناسب نیست. اما باید بگوییم که این کرم نه تنها مناسب پوست‌های چرب است، بلکه برای انواع دیگر پوست نیز قابل استفاده می‌باشد. بنابراین می‌توانید با خیالی راحت از این محصول استفاده نمایید.

از ویژگی‌های مهم دیگر کرم ضد لک و روشن کننده اوردینری برای دوستداران حیوانات است. زیرا این کرم وگان بوده و بدون تست بر روی حیوانات به خریداران ارائه می‌گردد. درنتیجه اگر شما نیز به زندگی حیوانات اهمیت می‌دهید، می‌توانید با خیالی راحت اقدام به خرید این محصول نمایید.

این کرم فاقد عطر بوده و برای افرادی که به این موضوع حساس هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. به علاوه کرم ضد لک و روشن کننده اوردینری فاقد پارابن، گلوتن، سیلیکون، الکل و همچنین سولفات می‌باشد.

روش مصرف ویتامین سی اوردینری اصل

در ابتدا پوست‌تان را با آب ولرم بشویید و خشک کنید. سپس مقداری از کرم را روی صورت و گردن خود به صورت یکنواخت پخش نمایید. استفاده از کرم در صبح بهتر است، اما می‌توانید از آن در شب نیز استفاده کنید. بعد از پخش کردن کرم بر روی پوست، امکان استفاده از محصولات ضد آفتاب وجود خواهد داشت. بدین ترتیب پوست شما از آسیب‌های ناشی از نور خورشید در امان می‌ماند.

ممکن است در مواقعی پس از استفاده از کرم احساس سوزش کنید. اما نگران نباشید؛ زیرا علت سوزش پوست شما به دلیل پودری است که در این محصول قرار دارد. در صورت احساس سوزش شدید نیز می‌توانید آن را با کرم‌های شب ترکیب کرده و بعد آن را روی صورت خود پخش کنید.

برند سازنده کرم ضد لک و روشن کننده اوردینری

شخصی به نام برندن ترواکس که یک فرد ایرانی-کانادایی بود، در سال 2016 برند اوردینری the ordinary را به وجود آورد. این فرد شرکت DECIEM را در سال 2013 در کانادا پایه‌گذاری کرد و امروزه این شرکت شامل 10 برند می‌باشد. محصولات اوردینری در سراسر جهان محبوبیت زیادی داشته و فروش بالایی دارند. رضایت مشتری برای این برند حائز اهمیت بوده و به همین دلیل با کاهش هزینه‌های جانبی موفق شده تا محصولات خود را با قیمت‌های بسیار مناسبی به مشتریان ارائه دهد.

دلیل محبوبیت کرم ویتامین سی اوردینری اورجینال

ترکیباتی که در این کرم به کار رفته است، منجر به روشن شدن پوست می‌شود و از پیری زودرس نیز جلوگیری می‌کند. از طرفی کرم ویتامین سی ا‌وردینری فاقد سیلیکون است و می‌تواند به خوبی جذب پوست شود.

کرم ضد لک و جوان‌کننده ویتامین سی اوردینری در نرمی و لطافت پوست تاثیر گذاشته و با برخورداری از خواص آنتی‌اکسیدانی از بروز لکه‌های پوستی جلوگیری می‌نماید. این محصول سرشار از آنتی‌اکسیدن‌های مفید بوده و بدون عطر و رایحه‌ی خاصی است. تمامی این ویژگی‌ها باعث شده تا کرم ویتامین سی ا‌وردینری محبوبیت زیادی داشته باشد.

خرید کرم ویتامین سی ا‌وردینری

در این مطلب به ویژگی‌ها و مزایای کرم ضد لک اوردینری پرداختیم. برای بهره‌مند شدن از مزایای این محصول بایستی نوع اصل آن را تهیه نمایید. فروشگاه اینترنتی ارکید در جزیره قشم یکی از معتبرترین آرایشی و بهداشتی‌ها در زمینه فروش این محصول بوده و این کرم را به صورت اورجینال ارائه می‌دهد. با استفاده از کرم مذکور می‌توانید تمامی لک‌های صورت خود را از بین برده و چین و چروک‌ها را نیز کاهش دهید. برای خرید کرم ویتامین سی ا‌وردینری با قیمت مناسب می‌توانید از سایت ارکید اقدام کرده و آن را در کوتاه‌ترین مدت تحویل بگیرید.

برند

The Ordinary

کشور سازنده

کانادا

کیفیت محصول

اورجینال

حجم

30 میلی لیتر

مناسب برای

آقایان, خانم ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم سوسپانسیون ویتامین سی اوردینری روشن کننده و ضد لک the ordinary vitamin c cream”

2 × 2 =

خانه
برند ها
پروفایل
پشتیبانی