ضد آفتاب اتود هوس ETUDE HOUSE SUNPRISE

  • سبک و تازه
  • بدون ایجاد چسبندگی
  • حاوی لسیتین طبیعی محلول در آب که به راحتی شسته می‌شود
  • دارای فرمولاسیون گیاهی
  • مناسب پوست های دهیدراته و کم آب

966,000 تومان

بله، تمامی محصولاتی که در آرایشی و بهداشتی ارکید عرضه میشه، کاملا اورجینال هست و هیچگونه محصول تقلبی را در سایت ما نخواهید یافت.

معمولا بین ۸ تا ۱۰ روز کاری سفارش به دست شما میرسه.

کد رهگیری بعد از ۴۸ الی ۷۲ ساعت خدمت شما ارسال میشه. از صبر و شکیبایی شما ممنونیم.

ضد آفتاب اتود هوس اصل

در صورتی که می‌خواهید پوستی صاف و شفاف داشته باشید، بایستی از انواع و اقسام کرم‌های ضد چروک، آبرسان و ضد آفتاب استفاده نمایید. برخی از محصولات پوستی وجود دارند که اجازه نمی‌دهند پوست شما تیره شده و دچار چین و چروک شود. از طرفی یکی از مسائلی که در دنیای امروز وجود دارد، تضعیف لایه اوزون و آسیب‌رسانی اشعه‌های نور خورشید به بدن است. به همین دلیل شرکت‌های تولید لوازم آرایشی و بهداشتی با ساخت انواع ضد آفتاب امکان محافظت از پوست را به وجود آوردند.

استفاده از ضد آفتاب به عنوان یکی از ضرورت‌ها در مراقبت‌های پوستی محسوب می‌شود که می‌تواند از پوست در برابر عوامل آسیب‌رسان حفاظت نماید. با این وجود، برای برخورداری از مزایای این محصول بایستی نسبت به خرید یک ضد آفتاب باکیفیت اقدام نمایید. توصیه ما خرید ضدآفتاب اتود هوس است. این محصول از مواد مرغوب ساخته شده است و فواید زیادی برای پوست شما دارد.

ویژگی های ضد آفتاب اتود هوس اصل

این محصول از محافظت بالایی در برابر نور خورشید برخوردار بوده و به دلیل خاصیت روشن‌کنندگی، به عنوان بیس آرایش نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ضد آفتاب بسیار سبک بوده و به همین علت نیز به سرعت جذب پوست می‌شود. از طرفی خاصیت ضد چین و چروک و همینطور ضد جوش این محصول باعث شده است تا به عنوان یکی از برترین ضد آفتاب‌ها شناخته شود. بنابراین با هر نوع پوستی می‌توانید از مزایای ضد آفتاب اتود هوس برخوردار گردید.

نحوه استفاده از ضد آفتاب اتود هوس اصل

این محصول به صورت ژل بوده و استفاده از آن بسیار راحت است. برای این کار شما می‌توانید یک لایه از این ضد آفتاب را بر روی نواحی از پوست‌تان که در معرض نور خورشید قرار دارد، بزنید و به آرامی شروع به ماساژ دادن کنید تا زمانی که ژل ضد آفتاب جذب پوست شما شود. بهترین زمان استفاده از این محصول هنگامی است که پوست شما تمیز می‌باشد.

خرید ضدآفتاب اتود هوس

کرم ضد آفتاب طیف گسترده‌ای داشته و می‌تواند از پوست انسان در برابر پرتو UVA و پرتو UVB محافظت نماید. در این میان ضدآفتاب اتود هوس گزینه ایده‌آلی برای حفاظت از پوست به شمار رفته و می‌تواند از سرطان پوست نیز جلوگیری نماید. اثرات مخرب نور خورشید باعث افزایش چین و چروک شده و به مرور زمان لک‌های پوستی به وجود می‌آورد. بنابراین خرید ضدآفتاب اتود هوس می‌تواند از بروز بیماری‌های پوستی جلوگیری کرده و از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت کند.

برند

ETUDE HOUSE

کشور سازنده

کره جنوبی

کیفیت محصول

اورجینال

حجم

50 میلی لیتر

مناسب برای

آقایان, خانم ها

رنگبندی

بی رنگ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ضد آفتاب اتود هوس ETUDE HOUSE SUNPRISE”

نوزده − 4 =

خانه
برند ها
پروفایل
پشتیبانی