ضد آفتاب ضد لک بیودرما فوتودرم اسپاتBIODERMA SPOT AGE SPF50

  • بافت سبک و ژل کرم
  • جذب سریع بدون رد سفیدی روی پوست
  • فرمولاسیون بر پایه آب
  • ضد لک و روشن کننده
  • ضد چین و چروک
  • درجه محافظت بالا و قابل اطمینان

1,095,000 تومان

بله، تمامی محصولاتی که در آرایشی و بهداشتی ارکید عرضه میشه، کاملا اورجینال هست و هیچگونه محصول تقلبی را در سایت ما نخواهید یافت.

معمولا بین ۸ تا ۱۰ روز کاری سفارش به دست شما میرسه.

کد رهگیری بعد از ۴۸ الی ۷۲ ساعت خدمت شما ارسال میشه. از صبر و شکیبایی شما ممنونیم.

ضد آفتاب بایودرما

اگر به دنبال پوستی درخشان و سالم هستید و می‌خواهید از بروز چین و چروک بر روی پوست خود جلوگیری نمایید، توصیه ما به شما استفاده از کرم ضد آفتاب است. این کرم از تیره شدن پوست جلوگیری کرده و رطوبت کافی را به پوست صورت شما می‌رساند. با در اختیار داشتن یک کرم ضد آفتاب مناسب می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید. این کرم یک محصول موضعی محسوب می‌شود که از پوست صورت در مقابل نور خورشید محافظت می‌نماید. کرم‌های ضد آفتاب به شکل اسپری، فوم، پودر و لوسیون تولید می‌شوند و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند. در این میان، ضد آفتاب بایودرما از بهترین کرم‌های ضد آفتاب بوده که توانسته نمره قبولی را از مشتریان دریافت کند. محصولات برند بایودرما در بیش از 60 کشور جهان به فروش می‌رسند. کرم ضدآفتاب بایودرما از فرمولاسیون ویژه‌ای برخوردار بوده و دارای بافت سبکی نیز می‌باشد. کرم مذکور می‌تواند به رفع مشکلات پوستی کمک کرده و پوست را از اشعه‌های مضر در امان نگه دارد. بدین ترتیب شما می‌توانید برای خرید و همینطور اطلاع از قیمت کرم ضدآفتاب بایودرما بی رنگ اصل از وب‌سایت ارکید اقدام نمایید.

معرفی ضد آفتاب بایودرما اصل

بایودرما به عنوان یک برند فرانسوی شناخته شده است که سابقه‌ 40 ساله در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی دارد. این برند با تولید محصولات مرغوب توانست در مدت کوتاهی محبوبیت جهانی کسب کند. در میان انواع محصولاتی که توسط این برند تولید می‌شوند، ضد آفتاب بایودرما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و برای انواع پوست عرضه می‌گردد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کرم ضد آفتاب بایودرما، رفع مشکلات پوستی مصرف‌کننده است؛ زیرا این کرم‌ها با توجه به انواع مشکلات پوستی تولید می‌شوند. ضد آفتاب مذکور فاقد چربی بوده و ضمن پوشانندگی بالا، سبک می‌باشد. شما می‌توانید انواع ضد آفتاب‌های بایودرما را با توجه به عیوب پوست خود خریداری نمایید.

چنانچه پوستی خشک یا معمولی دارید، امکان بروز چین و چروک در پوست شما بیشتر وجود خواهد داشت. از طرفی نور خورشید نیز باعث افزایش روند چروک شدن پوست صورت می‌شود؛ درنتیجه استفاده از کرم ضد آفتاب برای شما اهمیت بیشتری خواهد یافت.

به طور کلی می‌توان گفت که شرکت‌های تولید کننده ضد آفتاب، محصولات خود را با توجه به انواع پوست که شامل معمولی، چرب، خشک، مختلط و حساس می‌شوند، تولید و عرضه می‌کنند. این در حالی است که برند مشهوری مانند بایودرما به صورت تخصص‌تر اقدام به تولید کرم‌های ضد آفتاب می‌نماید. بدین ترتیب شما برای برطرف کردن عیوب پوستی خود از جمله جوش، لک، چین و چروک و التهاب می‌توانید از ضد آفتاب تخصصی این برند استفاده نمایید.

مزایای استفاده از ضد آفتاب بایودرما

بدن هر انسانی برای تامین ویتامین‌ها و مواد مورد نیاز، به حد مشخصی از نور آفتاب نیاز دارد. اما همین نور آفتابی که می‌تواند مواد مورد نیاز بدن ما را تامین کند، دارای اشعه‌های مضری است که پوست صورت ما به تنهایی قادر به مقابله با آن‌ها نخواهد بود. از این اشعه‌های مضر می‌توان به UVB و UVA اشاره کرد. این دو اشعه برای پوست بسیار مضر بوده و باعث پیری زودرس می‌شوند. علاوه بر این‌ها، اشعه‌های مضری وجود دارند که باعث بروز بیماری‌های پوستی می‌شوند.

با توجه به زیان‌های نور خورشید، استفاده از کرم ضد آفتاب برای حفظ زیبایی پوست و همینطور جلوگیری از انواع بیماری‌های پوستی حائز اهمیت است. برای این کار تنها باید کرم ضد آفتاب را بر روی سطح پوست خود بمالید. در صورتی که از این کرم‌ به شکل اصولی استفاده کنید، تا حد زیادی از ایجاد اثرات منفی پرتو فرابنفش بر روی پوست خود جلوگیری کرده‌اید.

کرم ضدآفتاب بایودرما ضدلک

از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات بایودرما، کرم ضدآفتاب ضدلک است که خاصیت ضد آفتاب داشته و از ایجاد لک بر روی پوست جلوگیری می‌کند. با استفاده از کرم ضدآفتاب بایودرما ضدلک می‌توانید از شر لک‌های پوستی خود خلاص شده و از پوستی سالم و روشن بهره ببرید.

ضد آفتاب ضد لک برند بایودرما از ترکیبات فوق‌العاده‌ای برخوردار است که ضمن محافظت از پوست در برابر اشعه‌های خورشید، به از بین بردن جای جوش و لک‌های صورت نیز کمک می‌کند. بعد از اینکه از این محصول به صورت مرتب استفاده کردید، شاهد روشن شدن پوست خود در درازمدت خواهید بود. این محصول فاقد هرگونه چربی بوده و کاملا بی‌رنگ است. لازم به ذکر است که یکی از بهترین مواقع استفاده از کرم ضدآفتاب بایودرما ضدلک، قبل و بعد از لیزر می‌باشد. همچنین امکان استفاده از این کرم برای دور چشم نیز وجود دارد.

نتیجه گیری

در دنیای امروز، داشتن پوستی سالم و شفاف از ملاک‌های مهم زیبایی محسوب شده و به همین دلیل نیز خیلی از افراد به دنبال محصولات مراقبت از پوست هستند. ضد آفتاب بایودرما از محصولاتی است که از پوست در برابر اشعه‌های مضر محافظت می‌نماید. شما می‌توانید برای خرید کرم ضدآفتاب بایودرما اصل از طریق مجموعه ارکید که به عنوان یکی از برترین فروشگاه‌های اینترنتی شناخته می‌شود، اقدام نمایید.

برند

BIODERMA

کشور سازنده

فرانسه

کیفیت محصول

اورجینال

حجم

40 میلی لیتر

مناسب برای

آقایان, خانم ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ضد آفتاب ضد لک بیودرما فوتودرم اسپاتBIODERMA SPOT AGE SPF50”

سه × چهار =

خانه
برند ها
پروفایل
پشتیبانی