انتخاب بهترین رنگ رژگونه

انتخاب رژگونه بر اساس رنگ پوست و آرایش

همانطور که می‌دانید و اطلاع دارید رژگونه از اجزای مهم آرایش بانوان می‌باشد که تاثیر زیادی در زیبایی چهره و آرایش دارد. اما در نظر داشته باشید که اگر انتخاب رژگونه بر اساس پوست و آرایش نباشد نه تنها این آرایش اثر مثبتی روی چهره نخواهد داشت بلکه سبب بدتر شدن ظاهر نیز خواهد شد. در این مقاله قصد داریم به انتخاب رژگونه بر اساس رنگ پوست و آرایش بپردازیم لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

راهنمای انتخاب رژ گونه بر اساس رنگ پوست و آرایش

رژگونه بر روی محصولات مورد استفاده جهت زیر سازی آرایش مانند کرم پودر و … قرار می‌گیرد و در این شرایط رنگ آن غالب می‌باشد؛ بنابراین بایستی از تناسب رنگ رژگونه‌ای که انتخاب می‌کنید با رنگ پوست خود مطمئن شوید.

بهترین رنگ رژ گونه بر اساس رنگ پوست روشن و رنگ پریده

رنگ صورتی برای افرادی که رنگ پوست روشن و سفید دارند مناسب است. از رنگ صورتی برای برجسته کردن گونه‌های خود استفاده می‌کنند. در واقع از نظر اصولی رنگ صورتی بر روی صورت افرادی که رنگ پوستشان سرد است یا پوستی رنگ پریده دارند، نتیجه بهتری دارد. افرادی که رنگ پوست روشنی دارند هرگز نباید از رنگ‌هایی مانند نارنجی که تناژ‌های غیر طبیعی دارند، استفاده کنند. توجه داشته باشید که رنگ صورتی، سایه‌های متنوعی دارد و تیرگی یا روشنی آن را بایستی بر اساس رنگ پوست خود تست کنید.

بهترین رنگ رژگونه برای رنگ پوست زرد و متوسط

اگر شما پوستی با زمینه زرد دارید، بهتر است از رژگونه اطلسی رنگ استفاده نمایید؛ زیرا این رنگ سازگاری بسیار خوبی با تناژ پوست شما دارد. در واقع بعضی از رژگونه‌ها رنگ اطلسی هلویی دارند و زمانی که روی پوست زرد و متوسط قرار می‌گیرند جلوه بی‌نظیری در کنار آرایش سایر نواحی صورت خواهند داشت.

بهترین رنگ رژگونه بر اساس رنگ پوست تیره

کسانی که رنگ پوست تیره و سبزه دارند، بهتر است از رژ گونه با رنگ‌های پایه سبز و همچنین زرد دوری کنند؛ زیرا هر چقدر تناژ رنگ رژ گونه گرم‌تر باشد با چهره سبز تناسب بیشتری خواهد داشت. بهترین رنگ رژگونه صورتی، سرخ یا هلویی است. این رنگ مخصوصا در زمستان، به صورت رنگ پریده و سبزه شما طراوت و شادابی بیشتری می‌بخشد.

بهترین رنگ رژگونه بر اساس رنگ پوست متوسط تا تیره

ما برای افرادی که رنگ پوست متوسط تا تیره دارند، رژگونه بنفش رنگ پریده (ارغوانی) توصیه می‌کنیم. به طور معمول رنگ ارغوانی به بهترین حالت ممکن روی رنگ پوست سرد می‌نشیند و تناسب خوبی با رنگ پوست این افراد برقرار می‌کند. در واقع رنگ ارغوانی جلوه پررنگی دارد و همچنین برای افزایش ماندگاری در طول روز، احتیاجی نیست چندین لایه رژ روی گونه‌ها قرار دهید.

بهترین رنگ رژگونه بر اساس رنگ پوست تیره و گرم

افرادی که رنگ پوست تیره و گرمی دارند، رژگونه‌هایی به رنگ نارنجی بهترین گزینه جهت برجسته سازی و زوایه دار کردن صورت آن‌ها است. توجه داشته باشید که نارنجی انعکاس نور زیادی در فصل‌های گرم سال دارد، به شما عزیزان توصیه می‌کنیم در تابستان همراه آن نیز از سایه‌های ملایم‌تری استفاده نمایید.

نکات مهم برای استفاده از رژگونه

هنگام استفاده از رژ گونه به نکات زیر دقت کنید:

  • با توجه به فرم صورتتان رژگونه بزنید.
  • رژ لب خود را متناسب با رنگ رژگونه انتخاب نمایید.
  • در استفاده از رژگونه زیاده روی نکنید تا چهر‌ه‌تان مصنوعی یا برافروخته به نظر نرسد.
  • جهت استفاده از رژگونه‌های کرمی از بلند یا اسفنج آرایشی استفاده نمایید.
  • رژگونه‌های پودری را با استفاده از براش آرایشی پخش کنید.
  • برای رژگونه‌های کرمی از بلندر یا اسفنج آرایشی استفاده کنید.

اگر پوستتان خشک است از رژگونه‌های مایع و کرمی استفاده کنید؛ زیرا رژگونه‌های پودری رطوبت پوست را جذب کرده و پوست را بیشتر خشک می‌کند.

همچنین اگر پوستتان خیلی چرب می‌باشد از رژگونه‌ پودری استفاده نکنید؛ زیرا منافذ پوست شما مسدود کرده و در پایان سبب ایجاد جوش‌های بیشتری روی صورتتان خواهد شد. در واقع بهترین گزینه برای کسانی که دارای پوست چرب هستند، استفاده از رژگونه‌های مایع و کرمی است.

انواع رژگونه‌ها

رژگونه‌ها انواع مختلفی دارند که در 3 دسته زیر قرار می‌گیرند:

  • رژگونه پودری
  • رژگونه کرمی
  • رژگونه مایع

رژگونه پودری چگونه است؟

رایج‌ترین نوع رژگونه، رژگونه‌های پودری می‌باشند. این نوع رژگونه بسیار کاربرد دارند و اغلب بانوان از این نوع استفاده می‌کنند. همچنین نحوه استفاده از رژگونه پودری بسیار ساده است و تنوع رنگی بالایی نیز دارد. فراموش نکنید که ماندگاری این رژگونه‌ها به علت پودری بودن کم است. بهتر است این را هم بدانید که رژگونه‌های پودری حاوی ماده‌ای به نام تالک می‌باشند و رنگدانه‌ها از این طریق روی پوست شما می‌نشینند.

رژگونه‌های کرمی و مایع چگونه هستند؟

در واقع این نوع رژگونه‌ها ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به رژ گونه پودری دارند. همچنین مواد تشکیل‌دهنده رژگونه‌های مایع و کرمی مواد سیلیکونی و جاذب می‌باشند.

خرید و اطلاع از قیمت رژگونه

اگر قصد خرید رژگونه دارید می‌توانید از طریق سفارش اینترنتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. همانطور که می‌دانید انتخاب رژگونه بر اساس رنگ پوست و آرایش بسیار دشوار است. برای خرید و اطلاع از قیمت به سایت ارکید مراجعه کرده و رژگونه مد نظرتان را سفارش دهید. همچنین شما می‌توانید با مشاوران در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

سخن پایانی

در این مقاله به نحوه انتخاب رژگونه بر اساس رنگ پوست و آرایش پرداختیم و متوجه شدیم که رنگ پوست افراد با یکدیگر متفاوت بوده؛ بنابراین بایستی در انتخاب رژگونه بسیار دقت کنید که متناسب با رنگ پوست خودتان باشد. هرگز فراموش نکنید که برای هر رنگ پوست، رنگ مناسبی برای رژگونه وجود دارد. تاثیر رژگونه در آرایش صورت خیلی زیاد است و همچنین وجود یا عدم آن به وضوح حس می‌شود. از شما تشکر می‌شود که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + نه =

خانه
برند ها
پروفایل
پشتیبانی